Setari Cookie-uri

Activia: un brand in pas cu noile tendinte ale modei

Danone a lansat noua campanie Activia "Fa-ti burtica sa danseze!"

Comunicat de presa

Danone a lansat noua campanie Activia Fa-ti burtica sa danseze!”, pentru femeile moderne, adepte ale unui stil alimentar si de viata sanatos si, in acelasi timp, atrase de noile tendinte ale modei si de creatiile unui designer cunoscut, Rhea Costa. Cu bonuri de cumparare pentru 14 produse Activia, doritorii se pot inscrie, pana la data de 17 februarie, in concursul care le va permite sa castige una dintre cele 42 rochii puse in joc.

Concursul are loc pe pagina www.activia.ro, unde participantii pot afla toate detaliile si se pot inscrie, introducand informatiile de pe bonul fiscal direct pe site, sau le pot transmite prin sms la numarul 1843. Castigatorii isi pot alege rochia preferata, in culoarea favorita, dintr-o serie de 10 modele, iar aceasta va fi lucrata special, sur mesure, in atelierul Rhea Costa. Campania se adreseaza atat doamnelor, cat si domnilor care se pot inscrie pentru a oferi un cadou deosebit prietenei sau sotiei. Pe site, participantii pot vedea creatiile si, raspunzand la un chestionar, pot afla ce tip de rochie li se potriveste cel mai bine.

Citește și:

O femeie este frumoasa atunci cand se simte bine, arata bine si are incredere in sine. Campania promoveaza atat starea de bine interioara, realizata prin alimentatie echilibrata, miscare si consumul de Activia, cat si imaginea perceputa de cei din jur, in care se reflecta si eleganta vestimentara. Continuam sa dam valoare „Femeii Activia”, devenita acum o comunitate structurata, unita de-a lungul anilor prin experiente inedite, care ne fac viata mai frumoasa in fiecare zi. Activia este mai mult decat o marca, a devenit o stare de spirit pe care tot mai multe femei o experimenteaza si in care se recunosc. Cred ca dansul exprima cel mai bine incantarea noastra cand ne simtim frumoase”, a declarat Anca Stroe, Director de Marketing Danone Romania.

La nivel international, gama Activia este una dintre cele mai de succes marci ale Grupului Danone, fiind consumata in 44 de tari din intreaga lume. Activia este prezenta pe piata din Romania inca din anul 2001, portofoliul sau incluzand astazi 21 sortimente, si este una dintre cele mai cunoscute marci de iaurt. 20% dintre femeile din mediul urban mentioneaza acest produs, atunci cand sunt intrebate ce marca de iaurt le vine in minte prima oara. Activia reprezinta 17% din cantitatea de iaurt produsa de Danone Romania in anul 2012.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
24 Ianuarie 2013
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.