Comunicat de presa

Kraft Foods Romania isi schimba numele in Mondelez Romania

Milka, cea mai puternica marca de ciocolata din Romania atat ca notorietate, cat si ca imagine, lanseaza pralinele Crispello.

Intr-o piata extrem de competitiva, Kraft Foods Romania, parte a Mondelez International cauta in permanenta modalitati noi de a anticipa si satisface prin inovatie atat la nivel de produs, cat si in comunicare, cerintele consumatorilor.

Plecand de la aceste cerinte, identificate in cadrul studiilor de piata, Kraft Foods Romania, lanseaza Crispello, o pralina cu o textura multipla in 3 straturi: crema de vanilie sau ciocolata, umplutura cremoasa, invelis crocant, totul acoperit cu cea mai fina ciocolata Milka.
Cele doua sortimente de praline sunt ambalate individual pentru a putea fi impartite mai usor cu cei dragi.

Crispello a fost creat pentru a oferi consumatorilor in fiecare zi motive de bucurie, diferentiindu-se astfel de celelalte praline existente pe piata ce sunt, in general, destinate ocaziilor speciale (aniversari, evenimente). Prin aceasta lansare, dorim sa extindem categoria, oferind consumatorilor nostri o pralina deosebita pentru o zi obisnuita! ”, declara Anca Romila, Brand Manager Milka.

De cate ori v-ati intrebat cum sa transformati o zi obisnuita intr-una mai altfel? Ciocolata Milka va propune o solutie inedita, o pralina deosebita pentru o zi obisnuita. A facut-o cu multa dragoste si va invita sa o incercati si sa-i spuneti daca a reusit sa va ofere un moment de bucurie.

Intra pe pagina de facebook Milka accesand http://www.facebook.com/MilkaRomania si povesteste-ne momentele deosebite petrecute alaturi de cei dragi si Crispello.

Lansarea Milka Crispello este sustinuta printr-o campanie de comunicare media integrata, iar la nivel de magazin prin executii de exceptie.

Grany, o noua gama de biscuiti
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: