Setari Cookie-uri

NESCAFE sarbatoreste 75 de ani

NESCAFE a debutat la nivel mondial ca o solutie inovatoare pentru conservarea stocurilor mari de cafea

Momente cheie in istoria NESCAFÉ

In 1952, fabrica NESCAFÉ din St Menet, Franta a venit cu o idee revolutionara – un produs care nu necesita adaugarea de carbohidrati. Din acel moment cafeaua NESCAFÉ contine numai apa si cafeaua extrasa din boabele de cafea, fara niciun alt ingredient.

In 1960, NESCAFÉ a inceput sa fie comercializat in recipiente de sticla, in Japonia si Europa, o inovatie menita sa pastreze prospetimea cafelei.

In 1965, brand-ul anunta o noua inovatie – cafeaua solubila obtinuta prin tehnologia de extractie a apei - freeze drying - NESCAFÉ Gold Blend.

De-a lungul timpului, NESCAFÉ si-a extins portofoliul de specialitati creand noi sortimente precum NESCAFÉ Decaf, NESCAFÉ Gold Espresso, NESCAFÉ Frappé, NESCAFÉ Cappuccino sau NESCAFÉ Ready-to-Drink.

Citește și:

In 1990, specialistii NESCAFÉ au brevetat o modalitate prin care bauturile puteau beneficia de textura bogata a spumei de lapte, o reteta care este folosita in ziua de astazi pentru NESCAFÉ Cappuccino.

Inovatii pentru sisteme de cafea

Istoria Nestlé a stat mereu sub semnul inovatiei, iar lansarea NESCAFÉ Dolce Gusto in Elvetia, Germania si Marea Britanie in 2006 si in Spania un an mai tarziu a reprezentat un pas important.

Sistemul de “coffee shop la tine acasa” este unul extrem de complex, avand capacitatea de a face trecerea de la bauturi calde la sortimente reci. Capsule de NESCAFÉ, Nestea si Nesquik sunt disponibile pentru cele cinci modele de aparate Dolce Gusto: Melody, Circolo, Piccolo, Fontana si Creativa.

Doi ani mai tarziu, in 2008, sistemul Nescafé Barista, disponibil exclusiv in Japonia, a fost dezvoltat ca singurul sistem pentru uz casnic individual care prepara sortimente pe baza de cafea solubila.

Citește și:

Nestlé Professional, divizia companiei pentru clientii din HORECA s-a bucurat, de asemenea, de inovatii constante, oferind trei game de sisteme pentru prepararea bauturilor calde: Nescafé Alegria, Nescafé Milano si Viaggi Nescafé.

Sistemele Nestlé Professional pot fi gasite astazi in peste 400.000 de locatii in intreaga lume, peste 175 de cani de cafea fiind consumate pe secunda, la nivel global.

Cea mai noua inovatie vine din partea Nescafé Milano Lounge, care aduce in prim plan sistemele de preparare a cafelei, on-the-go, cu self-service.

Planul NESCAFÉ

Nestlé a inovat, de asemenea si in abordarea unor probleme precum agricultura, productia si consumul responsabil, ca etape ale procesului de aprovizionare.

In 2010, compania a lansat Planul NESCAFÉ in Mexic. Acest program face parte din investitia de 500 milioane de franci elvetieni in proiecte destinate plantatiilor de cafea, ce se vor desfasura pana in 2020.

Citește și:

Planul include un set de obiective globale de optimizare a lantului de aprovizionare Nestlé, incluzand cresterea tranzactiilor directe, alaturi de programe de asistenta tehnica pentru cultivatorii plantatiilor de cafea.

Prin intermediul planului NESCAFÉ, compania intentioneaza sa achizitioneze peste 180.000 de tone de cafea solubila de la 170.000 de cultivatori pana in 2015.

sursa foto prima pagina: DepositPhotos

Vizionare placuta


Kudika
8 Aprilie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.