Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women

Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women
Kudika
14 Iunie 2013

Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare

In prima zi dezbaterile se vor duce in jurul consumatorului feminin, pornind de la studiile de piata locale si trend-urile, valorile si consumul de media preferate de catre femei.

Invitati in cele 3 paneluri sunt: Mircea Toma (Presedinte, Active Watch), Ionut Codreanu (Expert in cercetare si analiza media, Active Watch), Mugur Ciumageanu (Psihoterapeut), Daniela Buzducea (Director Advocacy, World Vision), Rodica Mihalache (Head of Consumer and Business Insights, Starcom MediaVest), Cristina Craciun (Head of Qualitative Research, IPSOS Research), Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta), Stefan Andrei (Business & Product Development Consultanta, Exact Cercetare si Consultanta), Deniz Coaca (Strategic Planner & Online Specialist, FRIENDS Advertising), Raluca Vasile (Brand Strategist, BrandFusion), Arina Ureche (General Manager, BRAT) si Lana Balana (Designer).

In cea de-a doua zi, Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worlwide) va prezenta rezultatele raportului Beyond Pink, un studiu realizat anul trecut la nivel global ce investigheaza tendintele in marketing-ul adresat femeilor.

Ceilalti invitati vor prezenta studii de caz ale unor brand-uri locale care au reusit sa gaseasca cele mai potrivite abordari strategice pentru femeile din target. Iulia Boanca (Senior Brand Manager Laundry, Unilever South Central Europe) va prezenta un studiu de caz al brand-ului Dero si al product placement-ului in videoclipul Loredanei Groza, Diana Ceausu (Head of Strategy, McCann Erickson) va vorbi despre directia strategica catre mame a Doncafe, Andreea Dobranici (Senior Art Director, Atelier Sapte) si Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec) vor explica cea mai recenta campanie Nufar & Triumf.

Ioana Mucenic (visionary managing director, pastel) descrie programul de CSR al AVON Romania, Simona Carabus (Business Director HOSA, G2 Romania) va vorbi despre programul de fidelitate dezvoltat in Balcani de catre Pampers. In ultimul panel al conferintei Laura Nedelschi (Creative Director, TBWA), Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson), Martin-Emilian Balint (Creative Director, HIPPOS) si Corina Bacanu (Experienced Creative, THE SECRET SERVICE) vor propune solutii creative pentru a reda femeilor din Romania increderea in propriile forte.


Marketing for Women 2013
este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Casa de Traduceri.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

sursa foto prima pagina: DepositPhotos

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri