comunicat de presa

In luna martie, Dove incurajeaza femeile sa descopere definitia frumusetii adevarate

Dove isi asuma misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere, nu de anxietate si, in acest sens, a creat Dove Camera Shy . Prin intermediul acestui filmulet, Dove evidentiaza discrepanta dintre atitudinea timida a femeilor adulte in fata aparatului de fotografiat si placerea de a fi fotografiate, manifestata in copilarie.

Femeile nu se bucura de unele dintre cele mai deosebite momente din viata lor deoarece nu sunt multumite de felul in care arata. Conform celui mai recent studiu Dove, efectuat la nivel global, 77% dintre femei se ascund de aparatul de fotografiat pentru ca nu se considera frumoase.

”Stim ca femeile sunt autocritice atunci cand vine vorba de propria frumusete, ceea ce are un impact negativ asupra stimei de sine, increderii si fericirii”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

„Studiul subliniaza faptul ca femeile, cei mai mari critici ai propriei frumuseti, au un sentiment de anxietate care le impiedica sa se simta increzatoare in fata aparatului de fotografiat si pierd astfel ocazia de a imortaliza momente importante din viata lor. Vrem ca acest lucru sa se schimbe”.

In conditiile in care doar 4% dintre femei se descriu ca fiind frumoase, Dove isi doreste sa inspire femeile sa reconsidere viziunea lor despre propria frumusete si sa constientizeze ca sunt mult mai frumoase decat cred.

Fetele aflate la o varsta frageda oglindesc comportamentul mamelor lor fata de frumusete, stima de sine si incredere. De aceea este important ca acestea din urma sa-si recunoasca propria frumusete si sa dea un exemplu pozitiv fiicelor lor.

Dove sarbatoreste Ziua Internationala a Frumusetii
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: