Setari Cookie-uri

ING Asigurari de Viata lanseaza prima comunitate pentru femei sustinuta de un brand financiar

ING Asigurari de Viata lanseaza astazi unasiuna.ro, prima comunitate pentru femei initata si sustinuta de o companie de servicii financiare.

comunicat de presa

Comunitatea este parte a conceptului dezvoltat in jurul UNA de la ING, produsul de asigurare lansat recent de ING Asigurari de Viata exclusiv pentru segmentul feminin.

Dedicata femeilor puternice, pragmatice si inteligente, comunitatea reprezinta un loc de discutii, precum si o sursa de informatii si inspiratie. Aceasta include doua componente: cea editoriala si cea interactiva. Structura pe patru teme principale (Bani si planuri, Femei care ne inspira, Antreprenoriat si cariera, Viata si pasiuni) si rubrica Editorial imbina continutul de calitate, relevant pentru segmentul de femei caruia ii este adresat, cu partea de interactiune care incurajeaza schimbul de experiente, informatii si sprijinul reciproc intre membrele comunitatii.

Marius Popescu, CEO ING Asigurari de Viata, explica de unde a pornit ideea comunitatii online unasiuna.ro: “Lucrez zi de zi alaturi de femei, 75% dintre angajatii ING Asigurari de Viata sunt de sex feminin, asadar atunci cand am conceput asigurarea de viata dedicata femeilor, am stiut ca trebuie sa oferim mai mult decat un produs. Studiile pe care le-am derulat premergator dezvoltarii produsului de asigurare au confirmat, de asemenea, ca femeile prefera interactiunea cu persoane cu aceleasi idealuri, aceleasi preocupari si chiar probleme.

Citește și:

Credem ca o experienta completa a ceea ce inseamna relatia pe termen lung cu o companie de asigurari nu se rezuma doar la aspectul operational si astfel, am decis sa initiem si sa sustinem comunitatea unasiuna.ro. Accesul in comunitate nu este valabil doar pentru clientele ING, ci am decis sa extindem publicul pentru ca dorim sa ne implicam dincolo de business pentru a le informa pe aceste femei cu privire la ariile lor de interes”.

Pentru femeia unasiuna.ro cariera este foarte importanta, dar se implica activ in viata de familie, are pasiuni si ii place sa relationeze. Este conectata la Social Media, este activa, are planuri de viitor pe care le transforma in realitate. Femeia unasiuna.ro este interesata de planificare financiara si dezbateri pe aceasta tema, plateste adesea online si apeleaza la mediul virtual pentru sfaturi si recomandari legate de preocuparile ei principale.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
15 Noiembrie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.