Setari Cookie-uri

Habitat for Humanity Romania si Red Angus Steakhouse lanseaza primul preparat din Romania creat special pentru o cauza caritabil

50% din vanzarile produsului vor fi donate de Red Angus Steakhouse catre Habitat for Humanity Romania

comunicat de presa

Habitat for Humanity Romania si Red Angus Steakhouse lanseaza in premiera in Romania un preparat menit sa sprijine viziunea asociatiei: o lume in care toti oamenii au posibilitatea sa locuiasca decent. Este pentru prima data in Romania cand un restaurant creeaza un preparat special pentru o actiune de cause-related marketing.

Produsul, creat de catre Executive Chef-ul Red Angus Steakhouse, canadianul Dale Meek, se numeste The Habitat for Humanity Special si este inclus in meniul Red Angus Steakhouse pe perioada nelimitata. Din vanzarile acestuia, Red Angus Steakhouse va dona 50% catre Habitat for Humanity Romania, care va reabilita, in proiectul Big Build 2014, locuintele pentru 48 de familii din municipiul Caracal.

Preparatul The Habitat for Humanity Special a luat nastere la initiativa echipei Red Angus Steakhouse si este parte din strategia de responsabilitate sociala a companiei. The Habitat for Humanity Special a fost creat pornind de la ingrediente alese de membrii echipei Habitat for Humanity Romania. Fiecare ingredient a fost integrat de catre Cheful Red Angus Steakhouse, Dale Meek, intr-un fel de mancare delicios si satios, menit sa ofere energie si forta voluntarilor pe santierele Habitat for Humanity Romania: carne frageda si suculenta de vita de Uruguay, cartof lionez, ceapa dulce si aromata, spanac si sos chimichurri.

Citește și:

Parteneriatul cu Habitat for Humanity Romania este unul foarte drag noua, fiindca ne ofera oportunitatea de a sustine asociatia facand ceea ce stim noi mai bine. Ne propunem sa fim gazde bune si punem la dispozitia oaspetilor nostri experienta Red Angus Steakhouse – un produs excelent, din carne de vita frageda si suculenta, servire atenta, cel mai bun blues din oras, toate acestea incadrate intr-un decor original, autentic american. Stim ca timpul este un subiect sensibil pentru publicul nostru, asa ca am gandit o forma de implicare la indemana oricui. Preconizam ca produsul va deveni treptat unul dintre favoritele oaspetilor nostri. Noi, cei de la Red Angus Steakhouse, suntem mandri sa sustinem Habitat for Humanity Romania si anticipam ca, pe viitor, implicarea noastra in programe de responsabilitate sociala va creste.”, a declarat Ana Doaga, Communications Officer Red Angus Steakhouse.

Citește și:

    Suntem bucurosi ca prietenii de la Red Angus Steakhouse au venit cu o initiativa indrazneata care sprijina implicarea oamenilor in cauze sociale chiar si atunci cand fac un lucru obisnuit, cum este sa ia masa. Parteneriatul cu Red Angus Steakhouse este un exemplu demn de urmat pentru companiile din Romania care, prin implicarea in campanii de cause-related marketing, ofera clientilor un instrument la indemana pentru a fi mai responsabili social si, in acelasi timp, isi consolideaza pozitia in piata. O companie responsabila social are o reputatie mult mai buna, iar acest lucru inseamna oportunitati crescute de business, clienti mai multi si mai usor de fidelizat, angajati motivati si devotati.”, a declarat Mario DeMezzo, Director National Habitat for Humanity Romania.

    Pretul produsului este 95 RON si poate fi comandat in restaurantul Red Angus Steakhouse, din Strada Franceza, nr. 56, Bucuresti.

    Vizionare placuta


    Kudika
    24 Martie 2014
    Echipa Kudika
    Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

    Ti-a placut acest articol?

    Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.