Expozitia The Morning Coffee "Cars fueled with coffee" va putea fi admirata in 5 mari orase din tara in perioada 15 august - 1 septembrie
comunicat de presa
Inedita expozitie The Morning Coffee - „Cars fueled with coffee” a artistului Adrian Mitu (Aquarelief) va putea fi admirata in perioada 15 august-1 septembrie in 5 dintre cele mai importante orase ale tarii. Traseul este o continuare fireasca a succesului primei expozitii, ce a avut loc in Bucuresti, in perioada 20-30 iunie 2014, la Elite Art Gallery. Orasele in care vor fi expuse lucrarile lui Adrian sunt: Constanta, statiunea Mamaia, la hotel Malibu (15 august, ora 10:00 - 17 august, ora 14:00), Brasov, (20 august, ora 17:00-22 august, ora 17:00), Sibiu (23 august, ora 12:00-25 august ora 16:00), Cluj (26 august, ora 12:00-28 august, ora 17:00), Timisoara (30 august, ora 10:00 -1 septembrie, ora 14:00).Expozitia este dedicata atat pasionatilor de masini, cat si pasionatilor de arta si frumos.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Omul de afaceri Caius Covrig anunță deschiderea unei noi locații. Kayus Lounge Brașov
- Dorian Popa regretă că a condus sub influența drogurilor: Prostia costă...
- Povestea de viață tumultoasă a Tinei Turner. A trăit într-o căsnicie abuzivă, iar cei doi copii ai săi au murit
Pasiunea pentru masini
Pasiunea lui Adrian pentru design-ul de masini este mostenita din copilarie si inspirata de tatal sau, un pasionat mecanic autodidact. Totul a prins contur in momentul in care reprezentantii companiei Renault au venit la Facultatea de Arhitectura din cadrul Universitatii de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu, unde el studia, si au dezvoltat un program de design dedicat studentilor. De atunci, si-a urmat visul si a pus in aplicare planul curajos de a deveni designer de masini.
Astfel, pe langa studiile pe tema automobilului clasic, lucreaza permanent la propriile concepte utilizand permanent inspiratie din lumea arhitecturala , organica sau tehnica.
Tehnicile utilizate frecvent de catre Adrian Mitu in realizarea studiilor sale sunt : acuarela si lutul, imbinand astfel cele doua metode de studiu, grafic si sculptural.
Pentru ca planul de a deveni „car designer” sa prinda contur, a trebuit sa se dedice cat mai mult studiului de automobile si in acelasi timp sa se sustina financiar prin rezultatul studiilor .
Aquarelief
Pentru a obtine vizibilitate, feedback si a vinde lucrarile eventual, Adrian Mitu si-a format un brand: Aquarelief. Materializat intr-o pagina de Facebook unde poate fi accesibil tuturor celor pasionati de masini.
Astfel Aquarelief a evoluat, iar Adrian Mitu a intrat in contact cu persoane relevante, intersate de lurcrarile sale: persoane de specialitate precum designeri de automobile, presa de profil din Romania sau din strainatate: site-uri si bloguri de profil din Japonia, Brazilia, America, Germania, Rusia, Grecia si branduri importante, precum Peugeot, care l-a invitat in luna martie, a.c. la o intalnire cu designerii Peugeot, in cadrul Salonului Auto de la Geneva.
- Cori Grămescu dezvăluie costurile ascunse ale obezității, dar mai ales cum le putem evita
- Pune Binele în Mișcare! 20.000 de angajați cu salariu mediu din România pot asigura 1 an de viață normală pentru 3.000 copii
- Soția lui Flick, incident șocant într-un hotel din New York: Nu mi-am luat nici măcar telefonul...
’’Morning Coffee’’ - de la studiu istoric la joaca
Cum toate lucrurile interesante sunt descoperite spontan, ’’Morning Coffee’’ este de asemenea rezultatul unui moment de inspiratie. Odata perioda de antrenamente inceputa, atelierul este permanent plin de schite cu masini. Astfel, intr-o dimineata , in timp ce isi bea obisnuita ’’cafea de dimineta’’ in fata calculatorului a simtit nevoia de culoare pe o schita in creion, ratacita pe birou. Asa ca a inmuiat repede pensula in restul de cafea si a dat volum schitei.
Fotografia a ajuns pe retelele de socializare, feedback-ul a fost unul pozitiv, iar de atunci a decis ca fiecare dimineata sa inceapa in acest mod: dand culoarea cafelei unei masini emblematice.
Astfel s-a nascut „The Morning Coffee”, un tabiet zilnic si o colectie de masini ’’alese’’ care parcurge intrega istorie auto prin peste 300 de picturi insufletite de aroma cafelei de dimineata.
Cateva din modelele reprezentative ar fi vedetele anilor '60 de la Porsche 911, la Alfa Romeo Giulieta, Jaguar E type, Fiat 500, BMW E9, Mercedes-230 ’’Pagoda’’ si nostalgii romanesti precum Dacia 1300 , Dacia 1100 sau vestitul IMS dar si multe alte minuni pe roti, care pot fi admirate in timpul expozitiei.