Comunicat de presa

Adidas x Wanderlust lansează colecția SS18: face o diferență pentru antrenament și planetă

Ca o aniversare a acestor 30 de ani, adidas a facut echipa cu cea mai importanta si prestigioasa competitie de cluburi de fotbal din lume, UEFA Champions League, pentru care lanseaza prima gama de ingrijire in editie limitata.

Pana la finele lunii august, produsele sunt disponibile in avanpremiera in reteaua hypermarketurilor Carrefour. In perioada 28-31 august, achizitionarea produselor adidas UEFA Champions League va fi rasplatita cu premii speciale constand in produse promotionale sau chiar bilete la meciuri din competitia cu acelasi nume.

Parfumul din gama, in editie limitata, este construit in jurul notelor de lamaie, cashmeran si vanilie. Notele de top includ lamaia, lavanda si frunzele de violeta, fiind urmate de notele de mijloc care dezvaluie arome de salvie, mar verde si cashmeran. Vanilia, patchouli si muschiul de copac sunt notele de baza ale parfumului.

Noua gama de produse prezenta in Carrefour include:
• Deo spray 150ml
• Apa de toaleta 100ml
• After shave 100ml
• Stick 51g
• Gel de dus 400ml

Klorane aniverseaza 50 de ani si invita femeile din Romania sa descopere planta care li se potriveste nevoilor parului
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: