Setari Cookie-uri

Syoss aniverseaza 5 ani de inovatie si performanta profesionala in Romania

De 5 ani, brandul revolutioneaza piata produselor de ingrijire a parului; ultima inovatie absoluta pe piata de retail in Romania, Syoss Keratin Primer, lansata in martie 2014, aduce in premiera conceptul de Hair Primer in ingrijirea acasa

Comunicat de presa

La aniversarea a 5 ani, Syoss sarbatoreste impreuna cu iubitorii brandului, oferindu-le posibilitatea de a castiga o petrecere all-inclusive cu prietenii la Hotelul Mariott din Bucuresti.

Brandul Syoss aniverseaza anul acesta cinci ani de inovatie si performanta profesionala in Romania, in toate cele trei mari categorii de ingrijire a parului: hair care, styling si vopsirea parului. In 2009, brandul a deschis segmentul produselor de calitate profesionala pentru consumatorul final, fiind in acel moment singura marca de produse pentru par dezvoltate impreuna cu hairstilisti si hairdresseri profesionisti si testate de catre acestia, disponibile in magazinele de retail.

Marca Syoss a insemnat de-a lungul celor 5 ani inovatie in adevaratul sens al cuvantului, cea mai buna calitate pentru consumatorii cu asteptari ridicate, precum si un aspect elegant, unic al produselor pentru segmentul "retail" din Romania.

"De la primele game complete de hair care (sampon, balsam si tratament) lansate in 2009, Syoss a oferit mai intai femeilor din Romania, apoi si barbatilor, solutii complete de ingrijire a parului cu rezultate ca la salon, dar pe care le pot fi folosi cu usurinta acasa. Lucrul acesta a fost imediat apreciat de catre consumatori, ceea ce s-a vazut in succesul pe care brandul l-a inregistrat in doar cateva luni de la lansare. Continuam sa ii incurajam pe consumatorii nostri sa indrazneasca sa fie proprii lor stilisti, cu ajutorul inovatiilor si formulelor de calitate profesionala pe care Syoss le face accesibile tuturor", declara Anca Calugaritoiu, Brand Management Syoss.

Citește și:

Campanie aniversara

Cu ocazia aniversarii, Syoss le multumeste iubitorilor brandului printr-o ampla campanie la nivel national. Cumparand produse Syoss in perioada august - septembrie, acestia pot castiga o petrecere all-inclusive cu prietenii la Hotelul Marriot, tinute de gala pentru femei si barbati, precum si seturi de produse Syoss. Campania aniversara poate fi urmarita pe platformele online Syoss: www.syoss.ro si facebook.com/Syoss.Romania.

5 ani de inovatie

In cei cinci ani pe piata romaneasca, Syoss a revolutionat toate cele trei categorii in care activeaza, ajungand de la 4 game de hair care in 2009, la 12 game de ingrijire in 2014, 18 produse de styling si 2 game de vopsea permanenta.

In fiecare an, brandul a continuat sa seteze noi standarde in ingrijirea parului, cu inovatii unice:
- SYOSS SHINE BOOST, REPAIR THERAPY, COLOR GUARD si VOLUME LIFT 0 - primele game de produse de ingrijire a parului cu formule profesionale, accesibile tuturor (2009);
- SYOSS Color - prima vopsea permanenta cu ingrediente profesionale, dar care poate fi cu usurinta utilizata acasa si achizitionata la un pret accesibil (2010);
- prima gama de ingrijire a parului fara silicon: SYOSS Silicon Free ( 2012)
- SYOSS Oleo Intense - prima vopsea permanenta intensa cu 100% uleiuri naturale si acoperire profesionala a firelor albe fara amoniac (2013)
- si mai recent, introducerea pe piata a conceptului de "hair primer" in categoria de produse pentru ingrijirea parului acasa; SYOSS KERATIN PRIMER reprezinta cea mai noua tendinta in produsele cosmetice, fiind deosebit de popular mai ales pentru produsele profesionale. Primer-ul creeaza o baza pentru urmatorul pas in tratamentul parului si actiunea sa contribuie la imbunatatirea rezultatelor finale.

Citește și:

Sura foto prima pagina: Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
25 August 2014
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.