Delikat sarbatoreste 40 de ani de traditie in bucatariile romanilor

Delikat sarbatoreste 40 de ani de traditie in bucatariile romanilor

Platforma de comunicare sub care Delikat celebreaza cei 40 de ani poarta numele "Sarbatoreste asa cum inima-ti pofteste!".

Comunicat de presa

"40 de ani de Delikat in Romania inseamna 40 de ani de traditie, de mancaruri gustoase romanesti, 40 de ani in care Delikat a fost alaturi de milioane de romani, a dus gusturile mai departe si a tinut familiile reunite in jurul mesei si a savorii culinare romanesti", declara Ana-Maria Paslaru, Marketing Core Foods Leader, Unilever Romania.

De 40 de ani, Delikat aduce in inimile si pe mesele romanilor gustul romanesc, adaptat la preferintele actuale ale acestora, la ceea ce ei apreciaza la o mancare traditionala: gustul bun si ingrediente de cea mai buna calitate. Cu ocazia aniversarii, produsele Delikat imbraca straie festive, printr-un ambalaj special, decorat cu brau de sarbatoare. Acesta a fost creat de Anca Dragu, designer si specialist in pictura pe portelan.

Povestea braului isi are originea in hora, dansul romanesc ce semnifica ideea de sarbatoare.
"Simbolurile ce apartin portului si traditiilor romanesti au o semnificatie aparte pentru fiecare dintre noi; astfel, le putem oferi valente contemporane pentru a le transmite generatiilor viitoare”", povesteste designerul.

Campania aniversara "Delikat 40 de ani" se desfasoara in perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2014 si va fi sustinuta prin mai multe canale de comunicare: TV, print, digital, precum si la punctele de vanzare.

Pentru a intra in competitia pentru premiile aniversare, participantii trebuie sa inscrie codul de pe spatele produselor cu ambalaj promotional Delikat pe www.retetaperfecta/ro/delikat sau prin sms la 1772.

Fiecare al 40-lea cod care intra in promotie aduce posesorului doua suporturi individuale de farfurii, decorate cu braul de sarbatoare, si, de asemenea, sansa de a castiga prin tragere la sorti marele premiu, 40.000 lei. Mai mult, cumparatorii pot castiga, in magazin, premii pe loc, dar si 40 de aragaze Arctic, prin tragere la sorti.

Promotia se desfasoara la nivel national, atat in comertul modern, cat si in cel traditional.
Echipa Unilever SCE care a participat la realizarea campaniei "Delikat 40 de ani" este formata din: Ana Maria Paslaru (Marketing Core Foods Leader), Irina Urechean (Junior Brand Manager Delikat) si Adina Ghituica (Brand Building Executive Savoury).

Vizionare placuta


Kudika
23 Septembrie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri