Setari Cookie-uri

Sole deschide primul magazin de produse fashion si de infrumusetare din Cluj-Napoca

Lansata in urma cu un an, compania SOLE este detinuta de Angela si Tudor Tiboc, actionari ai companiei QuickMobile.

Comunicat de presa

Incepand cu luna februarie a acestui an, clujenii sunt asteptati in cadrul celui mai nou magazin cu produse fashion si de infrumusetare - SOLE Luxury Boutique. Situat in incinta centrului comercial Iulius Mall, SOLE ofera o colectie exclusivista de produse premium precum parfumuri, genti, cosmetice, ochelari de soare, gadgeturi si accesorii tech.

Lansata in urma cu un an, compania SOLE este detinuta de Angela si Tudor Tiboc, actionari ai companiei QuickMobile, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania. Pornit initial ca un business axat pe distributie, SOLE a intrat treptat si pe piata de retail, inaugurand la finele anului trecut un magazin 360°, in Baneasa Shopping City din Bucuresti, si un magazin boutique, in orasul Nurnberg, Germania.

"Deschiderea primului boutique din Romania sub brandul SOLE a venit ca un pas firesc in dezvoltarea companiei, iar planurile noastre de viitor vizeaza o extindere treptata in cele mai mari orase din Romania", a declarat Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion & Lifestyle a SOLE.

Citește și:

Astfel, spatiul de aproximativ 40 metri patrati din Iulius Mall, Cluj-Napoca, reprezinta primul pas dintr-o serie de magazine ce urmeaza a fi lansate pe parcursul anului, iar investitia pentru acesta s-a ridicat la aproximativ 150.000 euro, suma ce a inclus si stocul initial de produse.

"Pana la finele anului avem in plan inaugurarea a cel putin alte doua magazine de acest tip in marile orase din tara si tintim atat spatii in centre comerciale, cat si spatii stradale care sa ne asigure vizibilitate in randul consumatorilor carora ne adresam", a completat Angela Tiboc.

Cine este clientul SOLE

In cadrul magazinului SOLE sunt expuse parfumuri si genti de la cei mai renumiti producatori din lume, printre care Bvlgari, Dolce&Gabbana, Armani, Prada, Gucci, Hugo Boss, dar si branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9. Mai mult, gama de produse SOLE include atat cosmetice, cat si accesorii de lux si ochelari de soare, dar si gadgeturi precum bratari de fitness, smartwatch-uri, alaturi de accesorii tech.

Citește și:

"SOLE Luxury Boutique se pozitioneaza pe segmentul premium si se adreseaza unui target educat, cu venituri peste medie, care aspira la produse de calitate, mereu in linie cu cele mai noi tendinte in materie de moda sau tech", a mentionat Angela Tiboc.

Aceasta a subliniat ca, odata cu lansarea SOLE, foarte multi dintre clienti vor putea sa gaseasca pe plan local branduri si produse la care nu aveau acces pana in acest moment si pe care erau nevoiti sa le cumpere doar la vizite in marile orase din Europa sau din lume.

"Raportat la produsele care vor inregistra cele mai mari vanzari, estimam ca parfumurile se vor afla pe prima pozitie, cu 60% din total, urmate de cosmetice, genti, produse tech si ochelari de soare", a mai spus reprezentanta companiei.

SoleShop.ro - Colectie exclusivista de accesorii si cosmetice de lux, disponibila online

Citește și:

Odata cu deschiderea primului magazin Sole Luxury Boutique, compania a lansat si shopul online www.SoleShop.ro. Spre deosebire de magazinele traditionale, in spatiul online, gama de produse SOLE cunoaste o extindere, oferind o si mai mare diversitate de produse din toate categoriile.

"Toate produsele sunt 100% originale si provin de la distribuitori oficiali autorizati. Acestea sunt livrate in ambalajul original, cu eticheta si/sau certificat de autenticitate", a mai spus Angela Tiboc.
La momentul actual, oferta SoleShop.ro contine peste 3.000 mii de produse, urmand ca pana la finele anului sa creasca treptat atat din punct de vedere al volumului, cat si in ceea ce priveste categoriile de produse comercializate.

SOLE, un business de 8 milioane de euro in 2014

In ceea ce priveste business-ul companiei SOLE, anul trecut cifra de afaceri a ajuns la aproximativ 8 milioane de euro, valoare rezultata atat din vanzarile in retail, cat si din distributie.

Citește și:

"Pentru acest an estimam o crestere substantiala a business-ului, cu peste 20%, mai ales odata cu deschiderea de magazine SOLE", a incheiat Angela Tiboc.

Vizionare placuta


Kudika
26 Februarie 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.