SKODA Green Challenge - editia a Va - va avea loc pe 20 iunie, in Padurea Baneasa

SKODA Green Challenge - editia a Va - va avea loc pe 20 iunie, in Padurea Baneasa
Kudika
29 Mai 2015

Competitia destinata amatorilor iubitori de sporturi outdoor revine intr-un nou format, cu o serie de concursuri de echipa si individuale de ciclism, alergare si activitati destinate copiilor.

Comunicat de presa

ŠKODA revine cu o noua editie a competitiei ŠKODA Velo Challenge, intr-un format nou, care se va desfasura sambata, 20 iunie 2015, in Padurea Baneasa.

De anul acesta, ŠKODA Velo Challenge se transforma in ŠKODA Green Challenge si ofera un program de activitati destinate atat angajatilor, cat si intregii familii. Astfel, cea de-a cincea editie a competitiei va reuni curse de ciclism, alergare si activitati pentru copii.

Mult-indragita competitie de ciclism de tip stafeta pentru echipe din companii isi asteapta in luna iunie concurentii sa participe in echipe formate din doi sau patru membri. Totodata, va fi organizata o competitie individuala de alergare, precum si o cursa de ciclism si alergare pentru echipe formate din doi membri. In plus, ŠKODA pregateste anul acesta si o serie de activitati si concursuri pentru cei mici. Mai multe detalii despre ŠKODA Green Challenge sunt disponibile pe site-ul oficial www.skodagreenchallenge.ro

La fel ca in editiile anterioare, participantii se vor bucura de numeroase surprize si premii atractive si, in acelasi timp, vor petrece momente frumoase alaturi de familie si colegi.

"Ne bucuram ca suntem la cea de-a cincea editie consecutiva a competitiei. Anul acesta, prin ŠKODA Green Challenge, dorim sa oferim noi provocari participantilor si totodata sa ne indreptam atentia si catre familii si cei pasionati de alergare. Promovam in acest fel, pe langa spiritul de echipa, si un stil de viata activ, distractia si activitatile de familie", a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA.

In editiile precedente, ŠKODA Velo Challenge a fost organizata ca o competitie de tip stafeta pentru angajatii din companiile mari si mici, care se inscriau in echipe de cate patru concurenti (categorii: masculin, feminin sau mixt). Fiecare echipa din concurs a avut de parcurs, intr-un timp limita de patru ore, un total de 40 de kilometri prin padurea Baneasa.

Conceptul si implementarea proiectului sunt realizate de agentiile Frank, MSPS si Oxygen, care formeaza un grup independent de comunicare si ofera servicii integrate de publicitate, branding, online (prin divizia Frank Digital), BTL, mobil si retail marketing (prin MSPS) si relatii publice (prin Oxygen).

foto prima pagina: shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri