"Atleti de zi cu zi"

Kudika
15 Iunie 2015

Prigat ii prezinta pe atletii de zi cu zi trecand cu succes de numeroasele probe cu care se confrunta, cum ar fi proba de rezistenta in bucatarie, alergarea dupa cel mic in parc, cursa contra cronometru la cumparaturi, prelungirile de la birou, proba de rezistenta pe tocuri.

Comunicat de presa

Prigat, cel mai longeviv brand din piata de bauturi necarbonatate din Romania, se reinventeaza anul acesta, printr-o noua campanie de comunicare, numita "Atleti de zi cu zi". Sub sloganul "Suc de viata", campania Prigat este dedicata tuturor celor care fac slalom printre numeroase sarcini, intalniri si provocari de zi cu zi, ca niste adevarati atleti.

Prigat ii prezinta pe atletii de zi cu zi trecand cu succes de numeroasele probe cu care se confrunta, cum ar fi proba de rezistenta in bucatarie, alergarea dupa cel mic in parc, cursa contra cronometru la cumparaturi, prelungirile de la birou, proba de rezistenta pe tocuri. Pentru ca viata e un sport, iar noi suntem atletii de fiecare zi.

Noua initiativa Prigat vine si in contextul lansarii unui nou tip de ambalaj, sticla de 1.75L, pentru gama sa de sucuri racoritoare cu continut de fruct: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane.

Prigat este prezent pe piata din Romania de 22 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu contin indulcitori artificiali sau conservanti adaugati. Prigat este produs si imbuteliat in Romania, de catre PepsiCo Romania.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri