Comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Ei bine, nu foarte greu. Secretul este deschiderea catre noile trenduri si dorinta de a oferi consumatorului o experienta unica. In jurul conceptului de "free ride", parteneriatul cu Uber a fost esential pentru o experienta completa. Elementul-surpriza a constat intr-o farsa la radio, in care VJ Matei Oprina de la Gold FM le-a oferit pasagerilor un moment centrat pe Ziua Mediului. Acestia au fost alesi pentru premiul fictiv "Eroul National al Mediului", primind si o diploma ecologica.

Pe 5 si 6 iunie, introducand codul UBERZOE2015 in aplicatie, pasagerii au putut deschide optiunea ZOE ca sa comande o masina si sa primeasca o cursa gratuita in Bucuresti, in intervalul orar 11:00-17:00.

Cu o camera, un sofer Uber dedicat si recuzita minima, am reusit sa surprindem reactii deosebite in Renault ZOE, o masina 100% electrica, imposibil sa fie ignorata!

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

"100% electric, ZOE este un reprezentant remarcabil al noii mobilitati electrice, perfect adaptat ritmului alert al vietii citadine. Si, deopotriva, cel mai bun prieten al mediului, asa incat parteneriatul cu UBER a pus la un loc cele doua caracteristici definitorii ale modelului. Iar rezultatul acestei actiuni demonstreaza ca ZOE ofera experiente placute si inedite, dincolo de orice asteptare." Ionut Gheorghe - Director de Marketing Renault Romania

La Kaufland, încărcarea mașinilor electrice e din partea casei
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: