Comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Sambata, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, in prima zi insorita a festivalului. Filmarea din spatiu a avut in prim plan doua personaje uriase, imbracate in costume traditionale romanesti si conectate prin simbolul international al pacii. Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri patrati de panze in culorile nationale si au compus mesajul tarii noastre atunci cand Urthecast - primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Statiei Spatiale Internationale - a trecut pe deasupra Romaniei, la ora locala 13.20.

Pentru a fi vizibila din spatiu, coregrafia care a compus cele doua personaje imbracate in ie si palarie s-a desfasurat pe o suprafata de 50x100 m, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanti au avut la dispozitie mai putin de un minut pentru desfasurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim in care pozitia satelitului permitea filmarea mesajului. Secventa autentic romaneasca va fi inclusa intr-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internationala in aceasta toamna.

"A fost o desfasurare impresionanta de forte, iar vremea ne-a ajutat sa avem vizibilitate foarte buna din satelit, un aspect esential in acest proiect. Cele doua personaje traditionale reproduse la scara uriasa vor aparea alaturi de consumatori intr-un film de scurtmetraj foarte special, a carui premiera o asteptam cu nerabdare toamna aceasta. Suntem extrem de mandri ca Romania face parte dintr-un proiect global de o asemenea anvergura, prin care Pepsi provoaca limitele marketingului si aduce impreuna tehnologia, cinematografia si consumatorii din toata lumea", a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo Romania.

Pepsi a scos distractia la lumina in timpul festivalului

Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost surprinsi consumand un produs Pepsi au primit cadou o lanterna originala, o solutie de iluminat ingenioasa, compusa dintr-un LED integrat in design-ul sticlei de Pepsi. Lanternele au devenit un accesoriu must-have in timpul festivalului, in special pentru cei cazati in zona de camping.

De asemenea, toti cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au avut ocazia sa afle, cu ajutorul unui kit special de activare, care este gustul de cola pe care il prefera.

Campania Pepsi: 'Sunt un #spiritliber... '
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: