Comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Poiana, cea mai iubita marca romaneasca de ciocolata, a conturat portretul femeii de azi din Romania, care isi exprima cu incredere sentimentele, se bucura intens de fiecare clipa si isi traieste viata frumos si echilibrat. Peste 7.000 de romani au raspuns invitatiei din partea Poiana Amaruie de a-si impartasi viziunea in cadrul campaniei "Hai sa dezvaluim impreuna portretul femeii de azi", desfasurata pe site-ul www.poianaamaruie.ro.

Conform celor aproape 95.000 de raspunsuri oferite de participantii la campanie, femeia de azi este puternica, creativa, mereu deschisa sa invete ceva nou, are incredere in propriile gusturi si mentine echilibrul intre viata profesionala si cea personala, considerand ca este nevoie de ambii parteneri pentru a construi o familie fericita. Majoritatea celor care au raspuns la intrebari considera ca femeia de azi pur si simplu iubeste sa iubeasca, stie ca frumusetea vine din interior, dar si ca trebuie sa munceasca din greu pentru a-si realiza visele.

"Am creat gama Poiana Amaruie avand ca inspiratie femeia matura, increzatoare, care se bucura de gustul intens al fiecarui moment din viata ei. Prin campania de lansare, ne-am propus sa identificam, cu ajutorul romanilor, portretul femeii din ziua de azi. In urma rezultatelor, am aflat ca aceasta a evoluat in ultimii 20 de ani, de la o femeie dedicata aproape exclusiv familiei si celor dragi, la o femeie care reuseste sa echilibreze viata personala cu cea profesionala si sa-si gaseasca timp pentru micile ei placeri. Poiana a evoluat la randul ei impreuna cu consumatorii, reusind sa ramana mereu relevanta prin calitate constanta si inovatie, atat la nivel de produs cat si in comunicare. Noua gama Poiana Amaruie raspunde tendintelor de crestere a acestui segment de piata (peste 10% in valoare in 2014 vs 2013)", a declarat Lavinia Ghinescu, Brand Manager Local Chocolate Brands, Mondelez Romania si Bulgaria.

Trei dintre cei peste 7.000 de participanti la campania "Hai sa dezvaluim impreuna portretul femeii de azi" au avut sansa sa castige cate o rochie creata special pentru ei de catre designerul roman Stephan Pelger.

"Pentru mine, dintre toate piesele vestimentare pe care le creez, rochia va ramane apanajul femeii care se simte femeie, care iubeste frumosul si viata, care traieste cu pasiune fiecare clipa, care isi poarta tinutele in mod natural, cu gratie. Ambitia in a-si atinge obiectivele personale si profesionale, echilibrul interior, grija pentru propria sanatate si a celor dragi, acceptarea de noi provocari pot face din femeia moderna un personaj care va sti sa isi aleaga singur stilul care sa ii arate toate calitatile si sa ii exprime fara echivoc frumusetea interioara", a declarat designerul Stephan Pelger.

Pe parcursul campaniei care s-a desfasurat in perioada 5-30 iunie, Poiana Amaruie a oferit si premii zilnice (10 pachete a cate 10 tablete de ciocolata Poiana Amaruie), dar si saptamanale (3 vouchere la Spa, in valoare de 200 lei). Romanii au fost invitati sa acceseze site-ul www.poianaamaruie.ro si sa raspunda zilnic la 21 de intrebari despre atitudinea, modul de gandire si comportamentul femeii de azi din Romania.

Poiana Amaruie 65% cacao, Poiana Amaruie, cu continut ridicat de cacao, Poiana Amaruie cu alune, Poiana Amaruie cu crema Caramel sunt cele 4 sortimente din noua gama Poiana Amaruie.

foto prima pagina: shutterstock

Colectia Orient Express a designerului Stephan Pelger, lansata pe peronul Trenului Regal
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: