comunicat de presa:

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana

Pentru ca vara organismul nostru are nevoie de preparate usoare si racoroase, salatele raman principala optiune atunci cand ne gandim la masa de pranz sau cina. Insa ce facem daca acestea sunt prea “usoare”, iar senzatia de foame revine la scurt timp? Vrem sa va propunem trei tipuri de salate bogate in alimente sanatoase si satioase, care va vor bucura papilele gustative.

Salata Monaco: rosii, gogosari, salata verde, andive, feliute de lamaie, cubulete de branza cu mucegai, ulei de masline si busuioc. “Secretul este sa fie lasata timp de o jumatate de ora la frigider, pentru a ne putea bucura la maxim de savoarea ei”, spune Marian Nastase, managerul Restaurantului Potcoava. O portie consistenta de Salata Monaco va oferi doza de energie necesara.

Salata rucola cu creveti: rosii cherry, ceapa rosie, rucola, parmezan, creveti si putin usturoi, asa se traduce reteta acestei salate absolut delicioase. Crevetii au o valoare nutritionala mare si sunt extrem de gustosi.

Salata Potcoava: salata verde, rosii, castraveti, ceapa rosie, masline, crutoane, piept de pui si bacon. “Faorte important intr-o salata este dressingul, iar cel mai simplu si cel mai light dressing este cel preparat din otet balsamic, ulei de masline si sare de mare, toate acestea trei se amesteca bine intr-un vas separat, pana cand se sparg granulele de sare, iar apoi se toarna peste salata pregatita”, a mai adaugat specialistul.

Alchimia iubirii: Amesteca aceste 12 ingrediente

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: