comunicat de presa

Alfabetul dragostei. Cele mai frumoase citate de iubire dupa Rodica Ojog Brasoveanu

Dero

IMAGE PR si DERO au castigat doua premii in cadrul Magellan Awards 2015: Gold la categoria Business-to-Consumer Communication si pozitia a cincea in topul general al tuturor campaniilor inscrise. Campania castigatoare – DERO e al tau – a fost realizata pentru DERO, cel mai puternic brand romanesc, conform BrandRO 2015.

Cu 98 de puncte din maximul de 100, campania integrata DERO e al tau a depasit in clasamentul final peste 1500 de proiecte din tari precum SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Austria, Polonia, Japonia, Coreea, etc.

De asemenea, campania este nominalizata la Romanian PR Award 2015, la categoria PR pentru Marketing - Produse si Servicii existente.

Campania a debutat in vara anului 2014, cand DERO a lansat provocarea catre comunitatea de artisti romani, profesionisti sau nu, de a realiza designul noului ambalaj pentru editia limitata DERO Ozon+ cu cerinta ca acesta sa reprezinte un simbol pentru prospetimea Romaniei curate. Din cele 180 de creatii inscrise in concurs, lucrarea castigatoare, votata online de catre publicul larg, a fost creatia unuia dintre cei mai apreciati tineri designeri romani: Lana Dumitru. In cea de-a doua faza a campaniei, DERO a adus la raft designul castigator, depasind standardele categoriei in ceea ce priveste ambalajul. Mai mult decat atat, si-a rasplatit consumatorii impartasind cu ei bucuria Romaniei curate, printr-o colecţie de haine in ediţie limitata cu acelasi model, semnata de Lana Dumitru. Colectia exclusiva a fost disponibila prin intermediul promotiei nationale DERO te imbraca in prospetime, in perioada februarie – aprilie 2015.

Campania de PR a urmarit sa creeze buzz in jurul motivului popular care a imbracat noul ambalaj al editiei limitate DERO, prin intermediul liniei vestimentare cu acelasi model. Cinci persoane publice recunoscute pentru admiratia pe care o poarta pentru folclorul romanesc – Loredana Groza, Andreea Esca, Teo Trandafir, Oana Cuzino si Dana Rogoz – au fost atrase ca ambasadori intr-o campanie non-branded. Fiecare dintre ele a purtat un produs din linia vestimentara in diverse contexte, punand in evidenta colectia semnata de Lana Dumitru, ca fiind unica si speciala.

Campania non-branded a asigurat o vizibilitate ampla, de la aparitii ale vedetelor la emisiuni TV, pana la insert-uri in sectiunea Bine imbracate in reviste lifestyle si postari pe blogurile sau paginile personale de Facebook. In plus, campania DERO e al tau a fost sustinuta de activitati de media relations, prin vizite in redactii, comunicate de presa si media stories, in toate fazele campaniei.

DERO e al tau a beneficiat de o campanie integrata de comunicare ce a inclus si spot TV dedicat, expozitie in galerii comerciale, comunicare online si prin social media (pagina de Facebook DERO), executii in-store. Agentiile implicate in campanie sunt: Engines (Creatie), Kubis Interactive (Social media), Mindshare (Media), Syscom Digital (Promotie nationala) si IMAGE PR (PR).

„DERO e al tau este o campanie veritabila de PR, in care am decis sa nu optam pentru o campanie traditionala de comunicare de produs, ci am mizat pe transformarea motivului traditional romanesc de pe ambalajul DERO si a colectiei vestimentare in «vedeta» campaniei. Astfel, am imbinat in mod creativ si convingator endorsement-ul persoanelor publice cu eforturi de media relations pentru a sustine lansarea editiei limitate DERO Ozon+, dar si pentru a reitera caracterul romanesc al brandului DERO”, a declarat Catrinel Burghelea, Communication Director, Partner in cadrul IMAGE PR.

„In contextul in care DERO are o traditie de peste 40 de ani in Romania, ne-am dorit sa fim si mai aproape de romani, dandu-le puterea sa creeze si sa decida ce vesminte imbraca ambalajul acestui brand emblematic. Recunosterea venita din partea romanilor care au votat anul acesta DERO drept cel mai puternic brand romanesc este cu siguranta si o urmare a campaniei DERO e al tau, unde consumatorii au fost implicati la un alt nivel in relatia lor cu brandul”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry in cadrul Unilever South Central Europe.

Magellan Awards este o reputata competitie care recunoaste excelenta in comunicare, organizata de Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare (League of American Communication Professionals). La editia de anul acesta au fost inscrise peste 1500 de aplicatii.

Romanian PR Award este singura competitie in domeniul relatiilor publice din Romania, organizata de Forum for International Communications si aflata la cea de-a 13-a editie.

Despre IMAGE PR
IMAGE PR este o companie independenta de relatii publice si comunicare si una dintre primele agentii de PR din Romania, care pe parcursul celor 20 de ani de activitate a contribuit semnificativ la dezvoltarea industriei de relatii publice. Reputatia IMAGE PR este definita de doua decenii de consultanta strategica in comunicare, de serviciile de calitate oferite unei game variate de clienti din diferite industrii si de rezultatele proiectelor de comunicare dezvoltate de-a lungul anilor.

Mai multe informatii pe site-ul www.imagepr.ro sau pe pagina de Facebook.

Despre DERO
Cu o traditie de peste 40 de ani, DERO este o marca romaneasca moderna care a purtat dintotdeauna o mica parte din Romania in numele sau - care provine de la „Detergent al Romaniei”. Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns in timp sa devina marca sinonima cu „detergentul”.

Brandul DERO a fost achizitionat in anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

Haine de designer oferite ca premiu in noua campanie DERO
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: