comunicat de presa

P&G si Habitat For Humanity Romania au inaugurat o noua sala de clasa in Urlati

Cu mai putin de 3 saptamani inainte de Ceremonia de Deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Procter & Gamble (NYSE: PG), producatorul Tide, Pampers si Head & Shoulders, lanseaza editia din 2016 a campaniei «Multumesc, mama!» prin noul spot video «Strong» (n.r. puternic).

Productiile realizate cu ocazia campaniilor anterioare dedicate Jocurilor Olimpice - 'Pick Them Back Up’, 'Kids' si 'Best job' ─ se numara printre cele mai vizionate spot-uri ce fac referire la prestigioasa competitie sportiva. 'Strong' duce aceasta traditie mai departe, printr-o poveste spusa dintr-un unghi diferit: rolul fundamental pe care il au mamele in viata copiilor.

“Strong“ scoate in evidenta un adevar extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstreaza in viata de zi cu zi are un ecou inspirational in momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflecta in situatiile uzuale sau de anvergura in care puterea demonstrata de o mama poate face diferenta si culmineaza cu momentul in care fiecare dintre copiii se foloseste de propria incredere pentru a concura pe cea mai mare scena din lume - cea a Jocurilor Olimpice.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

“Am avut sentimentul ca vad propria mea poveste“, a spus gimnasta Larisa Iordache, campioana mondiala “sprijinul mamei in momentele dificile de dupa accidentare m-a ajutat sa privesc cu incredere inainte. Mama a fost intotdeauna o sursa de inspiratie pentru mine. P&G recunoaste rolul pe care mamele noastre il au in obtinerea acestor performante si de aceea ma bucur sa ma numar printre sportivii sustinuti de P&G“.

“Strong“ a fost realizat de catre Jeff Nichols, regizorul de la Hollywood ale carui productii includ «Midnight Special», un film recent lansat, insa extrem de disputat. “Strong“ este difuzat in peste 30 de tari, atat in format digital integral, sub forma unui videoclip de 2 minute, cat si intr-o versiune mai scurta, destinata televiziunilor.

“Campania a pornit de la ideea ca in spatele fiecarui sportiv de performanta se afla o mama exceptionala”, a spus Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer, “iar faptul ca sustinem cu mandrie mamele este modul firesc in care ne raportam la Jocurile Olimpice, pentru ca brand-urile din portofoliul P&G sunt parte din calatoria pe care mamele olimpicilor, dar si alte mame din intreaga lume, o realizeaza zi de zi alaturi de copiii lor. Vedem cat de puternice sunt mamele in fiecare moment al vietii lor si cum copiii preiau aceasta forta si o dezvolta pe masura ce cresc. Prin intermediul campaniei noastre, invitam toata lumea sa ni se alature, pentru a spune la unison “Multumesc!“ mamelor pentru rolul esential pe care acestea il au in formarea unor copii puternici.“

In fiecare an, campania P&G dedicata Jocurilor Olimpice este inspirata de catre studiile realizate de brand-uri precum Pantene si Bounty, cu scopul de a dezvolta cele mai bune produse pentru mame si familiile lor. Acum, pentru prima data, brand-urile P&G ofera cateva dintre informatiile colectate in acest proces de cercetare in «The Global Mom Report», ce ofera noi intelesuri despre ce inseamna la ora actuala a fi mama. Iata cateva dintre concluziile acestuia:

NU ESTE VORBA DOAR DESPRE CEEA CE FAC SAU SPUN MAMELE, CI DESPRE CINE SUNT ELE

  • 86% dintre mame isi doresc ca prezenta si rolul lor sa fie percepute de catre copii, chiar si atunci cand acestia nu sunt impreuna
  • 67% dintre mame sunt de acord ca este mai important sa ofere un exemplu bun pentru copiii lor, decat sa fie implicate in fiecare aspect al ingrijirii zilnice a acestora
  • Dupa ce au devenit mame la randul lor, femeile au spus ca isi apreciaza mai mult mamele, recunoscandu-le rabdarea (54%), empatia (42%) si forta emotionala (41%)

A AVEA UN COPIL PRESUPUNE UN NOU TIP DE FORTA, DAR MAMELE SE RIDICA LA INALTIMEA ASTEPTARILOR

  • 64% sunt de acord ca rolul de mama este mai complex astazi decat era in trecut
  • Aproape in unanimitate (97%), mamele au fost de acord ca nu au anticipat exigentele acestui statut, majoritatea fiind de parere ca au fost nevoite sa isi consolideze capacitatile emotionale odata ce au avut un copil
  • Mamele care sunt ajutate in ingrijirea de zi cu zi a copiilor lor (54%) simt in continuare ca isi indeplinesc cu succes rolul in familie

Ca parte a angajamentului P&G de a oferi zi de zi produse de calitate pentru mamele din intreaga lume, brand-urile P&G devin partenere ale sportivilor olimpici si mamelor acestora, in pregatirea Jocurilor Olimpice de la Rio 2016. Astfel, compania este alaturi de sportivi din 21 de tari din intreaga lume, printre care Canada, China, Franta, Germania, Japonia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii si tara gazda, Brazilia.

Saint-Gobain: Campionul solutiilor inovatoare la jocurile olimpice de la Rio 2016
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: