comunicat de presa

Tendinte de calatorie in 2018: cat costa un bilet catre cele mai cautate destinatii

Manuel Martinez

In aprilie 2016, momondo a invitat 67 de persoane sa porneasca intr-o calatorie pe baza ADN-ului lor. Acestora li s-a propus sa faca un test ADN si sa le fie inregistrate experientele aferente testarii. 16 dintre acestia au fost prezentati in filmul „momondo – The DNA Journey". Ca parte din aceasta campanie, momondo a inceput o competitie prin care le-a oferit oamenilor din intreaga lume sansa de a fi parte din aceasta calatorie si de a castiga unul dintre cele 500 de kituri ADN.

La nivel mondial, un total de 170,378 de persoane s-au alaturat si au spus cum vad ei modul prin care ar deschide lumea prin calatorii. 500 dintre acestia au castigat un kit de testare ADN si au continuat sa-si descopere propriile origini dezvaluite pe baza probei lor de saliva. Pe baza filmarii in timp ce citeau rezultatele ADN-ului lor, acestia au intrat in competitia momondo pentru castigarea propriei calatorii pe baza originilor. Castigatorul premiului I va merge intr-o calatorie prin toate tarile aflate in propriul cod genetic, iar ca parte a premiului II, 17 castigatori locali vor calatori intr-o tara gasit in ADN-ul lor.

„Fiecare participant la competitie a avut o poveste extraordinara de spus. Dar, in cele din urma, Manuel Martínez s-a evidentiat prin filmul lui reflexiv si dinamic. El vede lumea cu ochii deschisi, motiv pentru care noi credem ca el este persoana potrivita pentru a purta mesajul nostrum cu el in propria calatorie. Suntem bucurosi sa il anuntam pe Manuel drept castigatorul concursului international The DNA Journey", a declarat Mircea Giurca, Online Marketing Manager momondo Romania.

„Ma simt foarte conectat la lume", a declarat Manuel live pe camera dupa deschiderea rezultatelor sale de ADN. Nascut si crescut in Mexic, numele sau de familie a aratat intotdeauna radacinile lui europene si l-a facut sa se gandeasca mai mult la ce a mostenit de-a lungul anilor. Cu toate acestea, studentul la inginerie mecanica spune ca n-ar fi visat niciodata sa afle ca are origini in toata lumea si ca are stramosi in Asia, Africa, Europa de Sud, de Est si de Nord, precum si ca are profilul unui american nativ.

„Dupa ce am trimis testul ADN, am inceput sa-mi intreb familia despre mostenirea mea. Am descoperit ca trecutul meu este mult mai divers decat am crezut initial. Stramosii tatalui meu au venit dintr-un oras mic din nordul Italiei. Mama mea are numele ei de fata ca numele unui mic sat din Portugalia. Ar fi interesant sa inceapa calatoria mea din aceste doua orase, sa ajung sa cunoasca cultura si sa descopar modul in care localnicii traiesc acolo in prezent. Dar sunt, de asemenea, foarte incantat sa calatoresc in Europa de Est, precum si in Africa si Asia!"

Cand a trimis filmul sau de prezentare, Manuel locuia in Germania, dar pana cand a castigat concursul The DNA Journey, se mutase deja in Grecia. „Sunt un dependent de calatorii. Parintii mei m-au dus in multe vacante cand eram mic, asa ca m-am indragostit de atunci de ideea de a calatori. Din experienta mea, oamenii pe care ii intalnesti in calatorii sunt cei care te fac sa iti amintesti de un loc. Intotdeauna am simtit nevoia de a face o diferenta in viata si mi-as dori sa fiu un mesager intre oamenii din culture diferite."

Castigatorul celui de-al doilea loc in Romania este Raluca Ghimpu, consultant IT din Cluj, in varsta de 25 de ani. „Eram aproape sigura ca vor iesi regiuni invecinate cu Romania, dar nu m-am gandit niciodata atat de departe. Surpriza a fost sa ajung pana in sudul Asiei si Finlanda, nord-vestul Rusiei. Stramosii mei s-au intalnit undeva la mijlocul drumul”, a spus Raluca Ghimpu cand a fost intrebata ce rezultate ADN se astepta sa primeasca. „Daca testul ar fi facut obligatoriu nu ar mai exista atat de multa discriminare. Cred ca aflarea ADN-ului te ajuta sa te simti intreg. Un intreg facut din mici bucatele din diferite parti ale planetei.”

Vizioneaza aici filmul in care Manuel Martínez descopera rezultatele testului sau ADN.

Date despre „momondo – The DNA Journey”

  • Peste 175 de milioane de vizualizari ale filmului campaniei „momondo – The DNA Journey”
  • Peste 8,3 milioane de reactii pe toate platformele sociale
  • 396 milioane de oameni din intreaga lume au aflat despre campanie
  • Peste 550 de aparitii media si 4,4 miliarde de afisari media
  • 170,378 de persoane din intreaga lume au intrat in competitia „momondo – The DNA Journey”
Cheltuieli si preferinte de calatorie: cum arata o calatorie low-cost in jurul lumii in 35 de zile
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: