Setari Cookie-uri

Premiera: primul Hi5 Wrigley, Juicy Fruit Squish

Wrigley te imprieteneste in aceasta vara cu noul Juicy Fruit Squish, guma de mestecat cu lichid in interior si cu un mix unic de fructe, dedicata celor care indraznesc sa sfideze tiparele si sa incerce senzatii noi.

Wrigley te imprieteneste in aceasta vara cu noul Juicy Fruit Squish, guma de mestecat cu lichid in interior si cu un mix unic de fructe, dedicata celor care indraznesc sa sfideze tiparele si sa incerce senzatii noi.

Noul tip de guma de mestecat reprezinta una dintre cele mai mari inovatii de pe piata de profil, Juicy Fruit Squish - elementul diferentiator al noului produs este dat de prezenta lichidului din interior, mix-ul de fructe punandu-si amprenta in crearea unui produs unic, cu o aroma intensa si persistenta de capsuni &piersici sau portocale&mango.

Juicy Fruit Squish se lanseaza in Romania abordand un nou tip de comunicare, care targeteaza in mod direct adolescentii. Este vorba despre tinerii deschisi la nou, care isi exprima personalitatea prin hainele pe care le poarta, prin brandurile pe care le consuma si prin modul in care aleg sa isi petreaca timpul. Juicy Fruit Squish este mai mult decat un brand, este parte din viata adolescentilor, fiind un membru activ care ii insoteste pe acestia nu numai atunci cand merg intr-un bar, cand se dau cu rolele ori cand concep un graffiti, ci este prezent acum si in comunitatile online precum hi5 si myspace, spatii virtuale in care adolescentii isi petrec din ce in ce mai mult timp.

„Pentru lansarea Juicy Fruit Squish am apelat la o metoda inedita de cercetare de piata - etnografie, prin intermediul careia, timp de patru saptamani, am vrut sa fim prezenti acolo unde sunt consumatorii, sa fim parte din viata lor, sa fim „ei”. Am ales doi adolescenti si impreuna cu colegul meu Marian am fost la cumparaturi, scopul final fiind ca noi doi sa fim imbracati la fel ca adolescentii pe care ii aveam in target si sa devenim „ei”. Nu este un studiu usor, insa iti aduce satisfactii foarte mari, mai ales ca pentru noi consumatorii au reprezentat intotdeauna mult mai mult decat niste date statistice, iar acum am fost mai aproape de ei ca niciodata. Ne-am distrat mult, dar am si invatat foarte multe despre acestia, chiar de la ei. La finalul studiului am inteles ca trebuie sa mergem mai departe si i-am angajat pe doi dintre adolescenti: Iulia Badita (17) si Andrei Paraschiv (18). Acum fac parte din echipa Juicy Fruit Squish si iau parte la toate deciziile pe care le vom lua in dezvoltarea comunicarii Juicy Fruit Squish. Juicy Fruit este un brand inovativ si intotdeauna vom apela la solutii spectaculoase pentru a oferi consumatorilor cele mai bune produse si alternative.”, spune Carmen Baltag, Marketing Manager Balkan East Wrigley.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
11 Iulie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.