In acest weekedn Procter&Gamble a organizat o intalnire intre copii operati cu succes la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures (IBCvT), medicii care i-au operat si jurnalisti insoţiţi de copiii lor.
Campania „Sansa la viaţa, sansa la noi amintiri”, iniţiata de P&G, are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia. Campania se deruleaza in perioada 1 iulie-30 septembrie 2008, isi propune salvarea cat mai multor copii cu probleme cardiace si responsabilizarea opiniei publice cu privire la gravitatea acestor probleme.
In Romania se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformaţii cardiace. 900 dintre acestia necesita intervenţie chirurgicala in primul an de viaţa. Cea mai mare parte a acestora sunt operaţi in centrul de la Targu-Mures. Doar 270 de copii pot fi operaţi in medie, intr-un an, la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures, intrucat exista un singur bloc operator si o singura echipa specializata.
Pentru a veni in sprijinul parinţilor ai caror copii sufera de malformaţii cardiace congenitale, Procter & Gamble a lansat si site-ul www.sansalaviata.ro, unde acestia pot afla informaţii despre malformaţiile cardiace la copii, modalitaţile in care acestea pot fi corectate si tipurile de intervenţii care pot fi efectuate la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Cum se înțeleg copiii Andreei Ibacka cu sora lor mai mare, Inoke: Sunt în etape foarte diferite...
- Interviu Monica Anastase, creatoarea evenimentului Om Cu Om: O platformă pentru întâlniri reale între oameni asumați
- Interviu Maya Sorian: Povestea Zurli continuă cu Bucurire în farfurie, alături de Maya și Mascotele Zurli