Primele rezultate ale campaniei “Sansa la viata, sansa la noi amintiri”: Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures a fost dotat cu echipamente medicale de ultima generatie, in valoare de aproximativ 400.000 $

Ecografia ginecologică: de câte tipuri sunt și cât de des se pot face

Noul bloc operator de la IBCvT beneficiaza acum de primul ecograf din Romania configurat pe investigatii cardiologice la copii si nou-nascuti

Prin intermediul campaniei P&G „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, initiata la inceputul lunii iulie, Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures a fost dotat cu echipamente medicale de ultima generatie, in valoare totala de aproximativ 400.000$.

In cadrul campaniei au fost deja achizitionate pentru cel de-al doilea bloc operator al Institutului, un ecocardiograf cu sonda transesofagiana pediatrica, o pompa circulatie extracorporeala, un monitor anestezie terapie intensiva si o statie de pompe volumetrice peristaltice. De asemenea, un medic de la IBCvT se afla in prezent la specializare in cardiologie interventionala in Elvetia, cheltuielile fiind acoperite de Procter & Gamble din fondurile obtinute in cadrul campaniei.

Pentru demersurile de amenajare a noului bloc operator, Procter & Gamble a donat suma de 400.000 de USD Institutului de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures inca de la inceputul campaniei.

„Cel mai important echipament este ecograful pediatric cu sonda transesofagiana. Este primul ecograf de acest tip din Romania configurat pe investigatii cardiologice la copii si nou-nascuti. Prin achizitionarea acestor echipamente putem deja sa realizam operatii in cea de-a doua sala, sala fiind dotata cu echipamente la standarde europene.” a declarat managerul general al IBCvT, ec. Monica Suciu.

Rezultatele campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” corespund estimarilor initiale ale Procter&Gamble, arata un audit desfasurat de Deloitte&Touch. Compania a analizat vanzarile produselor Procter&Gamble participante la campanie pentru perioada 1 iulie-31 iulie si confirma faptul ca nivelul acestora este conform prognozelor initiale ale P&G. Procter&Gamble estimeaza ca, la finalul campaniei, valoarea totala a donatiei catre Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures se va ridica la suma de 550.000 de USD.

3 din 1000 nou-nascuti sufera de pierdea congenitala a auzului
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: