Setari Cookie-uri

Sansa la viata, sansa la noi amintiri: primele rezultate

Primele rezultate ale campaniei Sansa la viata, sansa la noi amintiri: Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures a fost dotat cu echipamente medicale de ultima generatie, in valoare de aproximativ 400.000 $

Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, initiata de Procter&Gamble, are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor provenite din vanzarea produselor P&G pe parcursul campaniei.

„Suntem impresionati de impactul pe care campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” l-a avut pana in prezent. Multumim tuturor celor care sustin campania prin cumpararea produselor Procter&Gamble participante la aceasta si, care, prin gestul lor, le ofera copiilor cu malformatii cardiace sansa la o viata normala. De asemenea, multumim tuturor partenerilor nostri, lanturilor de magazine si echipei PRO TV, pentru sprijinul constant pe care ni-l acorda pentru a face cunoscuta aceasta campanie.”, a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la Procter&Gamble.

Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” se deruleaza in perioada 1 iulie-30 septembrie 2008, isi propune salvarea cat mai multor copii cu probleme cardiace si responsabilizarea opiniei publice cu privire la gravitatea acestor probleme. In Romania se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformatii cardiace. 900 dintre acestia necesita interventie chirurgicala in primul an de viata. Cea mai mare parte a acestora sunt operati in centrul de la Targu-Mures. Doar 270 de copii pot fi operati in medie, intr-un an, la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures, intrucat exista un singur bloc operator si o singura echipa specializata.

Pentru a veni in sprijinul parintilor ai caror copii sufera de malformatii cardiace congenitale, Procter & Gamble a lansat si site-ul www.sansalaviata.ro, unde acestia pot afla informatii despre malformatiile cardiace la copii, modalitatile in care acestea pot fi corectate si tipurile de interventii care pot fi efectuate la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures.

La campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” participa urmatoarele marci Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Tide, Ace, Lenor, Fairy, Pampers, Pampers Wipes, Always, Pantene, Wash&Go, Head&Shoulders, Blend-a-med si Gillette.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
29 August 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.