Setari Cookie-uri

Andreea Marin Banica sustine un nou proiect special pentru Romania

Se lanseaza Charitygift.ro, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii sociale individuale sau citizen social responsability. Charitygift.ro este un proiect la care lucreaza o echipa de voluntari aflati in Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Constanta precum si alte orase din tara si care isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activitati comune, uzuale, la care poate avea acces oricine, oricand, singura conditie fiind conexiunea la Internet. Site-ul se lanseaza in versiune BETA.

Bucuresti, 17 noiembrie - Se lanseaza Charitygift.ro, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii sociale individuale sau „citizen social responsability”. Charitygift.ro este un proiect la care lucreaza o echipa de voluntari aflati in Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Constanta precum si alte orase din tara si care isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activitati comune, uzuale, la care poate avea acces oricine, oricand, singura conditie fiind conexiunea la Internet. Site-ul se lanseaza in versiune BETA.

Proiectul este sustinut de Andreea Marin Banica cunoscuta pentru implicarea sa extrem de activa in campaniile umanitare din ultimii 15 ani.

„M-a impresionat vointa voluntarilor de a-si pune timpul, priceperea, relatiile la dispozitia acestui proiect care a insemnat luni intregi de efort considerabil, de studiu si creativitate si de aceea m-am alaturat lor, mai cu seama ca vad potentialul acestui site caritabil. E la indemana oricarui om care are acces la Internet sa cumpere ceva ce ii este necesar fara sa mearga la un magazin traditional, ci de la el de-acasa, stiind ca printr-un singur click poate oferi un ajutor fara un efort financiar suplimentar din partea sa”, declara Andreea Marin Banica.

Actele de solidaritate, filantropie, in ciuda importantei lor, sunt cu mult restranse din cauza unor factori precum: imposibilitatea participarii omului obisnuit la o gala de caritate sau implicarii sale in campanii de CSR, asteptarea pana in luna mai pentru a putea directiona 2% din impozitul pe venit unei cauze umanitare, birocratia care insoteste acest demers. Charitygift.ro isi propune sa inlature aceste impedimente prin lansarea un magazin online cu diverse produse, a caror contravaloare va fi directionata, total sau partial, catre una sau mai multe dintre urmatoarele cauze, in functie de alegerea furnizorului si a cumparatorului: social, sanatate, protectia mediului, protectia animalelor, minoritati, arta – cultura, educatie.

„Procentele pe care furnizorii le doneaza variaza intre 5% si 50%. Avem si cazuri in care se doneaza valoarea totala a produsului vandut prin CharityGift.ro. La aceasta ora in Romania se inregistreaza peste 12 milioane de utilizatori de Internet. Daca macar 1 din 10 ar comanda un produs care contine o donatie de 5 lei am genera cu 1 milion de euro mai multi bani pentru cauzele umanitare din Romania” , declara Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului CharityGift.ro.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
21 Noiembrie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.