Nutrilite, Ronaldinho si AC Milan

Nutrilite, Ronaldinho si AC Milan

Marca NUTRILITE, lider mondial in industria vitaminelor, mineralelor si suplimentelor alimentare, a incheiat un contract de sponsorizare cu AC Milan ľ cel mai de succes club de fotbal din lume.

Marca NUTRILITE, lider mondial in industria vitaminelor, mineralelor si suplimentelor alimentare, a incheiat un contract de sponsorizare cu AC Milan – cel mai de succes club de fotbal din lume. Retail jobs

Contractul de parteneriat desemneaza NUTRILITE ca “marca oficiala de suplimente alimentare a AC Milan” si promoveaza marca prin mijloace multimedia si drepturi promotionale in urmatorii doi ani. Baza parteneriatului este colaborarea stiintifica pentru conditia fizica optima, pregatirea adecvata si nevoile nutritionale ale jucatorilor.

“La fel de important ca promovarea de marketing si media de care vom beneficia in urma contractului cu AC Milan este posibilitatea de a fi in topul cercetarilor pentru sportivi de talie mondiala prin colaborarea cu Milanello Training Center,” a declarat Amway CMO, Candace Matthews. “Colaborand cu Milan Lab putem demonstra modul in care produsele NUTRILITE vor contribui la mentinerea unei sanatati optime pentru echipa.”

Nutrilite, Ronaldinho si AC Milan

La inceputul acestui an, Amway a semnat un contract de sponsorizare cu Ronaldinho, de doua ori Jucatorul Anului FIFA si atacant al echipei AC Milan, numindu-l Purtator de Cuvant Global pentru Campania Amway One by One pentru copii. Din 2003 programul filantropic Amway a influentat peste 5.5 milioane de copii, prin voluntariatul si contributiile a 839.000 angajati si intreprinzatori privati, si a donat copiilor din intreaga lume peste 52 milioane de dolari.

Ca parte a acestei campanii, programul NUTRILITE Goal by Goal s-a obligat sa doneze cate 10.000 de dolari catre fundatia AC Milan pentru fiecare gol inscris de Ronaldinho in Italia.

“Din acest contract cu NUTRILITETM, am invatat ca impartasim aceleasi principii si filosofii in ceea ce priveste afacerile. Suntem lideri in domeniile noastre, iar implicarea sociala demonstrata de campania Ronaldinho Goal by Goal este o prelungire naturala a eforturilor noastre impreuna cu Fundatia AC Milan,” a declarat Directorul de vanzari al A.C. Milan, Mauro Tavola.

Vizionare placuta


Kudika
28 Noiembrie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri