Danone Romania, a facut o traditie din a-si diversifica permanent portofoliul de produse. Zilele acestea, Danone lanseaza doua noi iaurturi cremoase si foarte fine: Cremosso Cocos si Cremosso Straciatella.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Cremosso este mai mult decat un iaurt. Gustul sau fin si cremos te rasfata cu o experienta unica, de care vei deveni dependent(a).

Cremosso Cocos si Cremosso Straciatella se alatura iaurtului natur Cremosso. completand gama iaurturilor cremoase de la Danone, in segmentul rasfat si placere, cu delicatetea laptelui de cocos si irezistibila tentatie a ciocolatei.

„Va dezvaluim ceva despre Cremosso: veti avea surpriza sa descoperiti „nata de coco” - laptele de cocos transformat in mici perle savuroase, o premiera pentru consumatorii din Romania” a declarat Ramona Dumitrascu, Brand manager Danone Romania

Desi rasfatul este maxim, l-am temperat putin din punct de vedere caloric: un pahar de Cremosso Straciatella are 120 gr si furnizeaza 130 kcal, reprezentand doar 6% din Cantitatea Zilnica Estimata (CZE*) pentru energie, iar un pahar de Cremosso Cocos - 138 kcal, ceea ce reprezinta 7% din CZE.

Atat Cremosso Cocos cat si Cremosso Straciatella se adreseaza unui public dornic sa experimenteze senzatii rafinate.

Lansat in anul 1999, sub numele „Crema de iaurt”, schimbat ulterior in Cremoso, acest iaurt fin si gustos se bucura de un segment loial de consumatori. Cu aceeasi reteta de la lansare si fara a fi beneficiat de o investitie semnificativa in marketing, Cremosso s-a imprimat in memoria consumatorilor prin calitatea sa constanta si gustul deosebit.

Danone folosește realitatea virtuală pentru a dezvălui consumatorilor drumul iaurtului
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: