Setari Cookie-uri

Inovatie pe piata din Romania

burn propune consumatorilor incepand cu aceasta vara o noua varianta de ambalaj si anume, cutia metalica de 485 ml, cu capac resigilabil.

Noul recipient burn de 485 ml dispune de un mecanism inovator care permite multiple inchideri si deschideri pe parcursul intregii zile, fara ca bautura sa-si piarda in niciun fel calitatile.

“burn ambalat in cutie metalica resigilabila de 485 ml completeaza oferta noastra si se adreseaza celor care consuma bauturi energizante pe parcursul zilei. Inovatia propusa de burn este reprezentata de mecanismul exclusiv cu capac resigilabil. Datorita acestei inovatii, consumatorul va putea beneficia de aceeasi calitate a produsului in timpul calatoriilor lungi sau pe tot parcursul unei zilei, sistemul de inchidere al noii cutii permitand multiple inchideri si deschideri”, a declarat Nicoleta Efitimiu, Still Beverages Group Brand Manager, Coca-Cola South Eastern Europe Business Unit.

Prin lansarea cutiei metalice cu capac resigilabil, burn continua seria inovatiilor pe piata bauturilor energizante, dupa introducerea pe piata, in urma cu doi ani de zile, a unui alt concept inovator de ambalaj, sticla din aluminiu.

Noua cutie resigilabila burn este disponibila in supermarket-uri, hypermarket-uri, magazine de proximitate si benzinarii.

burn este o bautura energizanta pe baza de cofeina cu aroma deosebita de lamaie, aflata in portofoliul Companiei Coca-Cola.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume aproape 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready to drink, bauturi energizante, cafea ready to drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.6 miliarde de portii pe zi. In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, cel care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).




Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
10 Iulie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.