Setari Cookie-uri

Conferintele KFC: femeia Web 2.0

Avand drept gazda restaurantul KFC Mosilor - una dintre locatiile recunoscute pentru atmosfera sa deosebit de primitoare - prima conferinta KFC din acest an a avut o tematica mai putin obisnuita: "femeia Web 2.0".

Iata doar cateva dintre ideile desprinse in decursul celor aproape trei ore de discutii:

- "femeile fac in social media ceea ce fac barbatii pe stadion: se descarca in fata a sute de “prieteni” pe care nu- i cunosc ";

- femeia Web 2.0 este "usor tupeista, dezinvolta, vorbeste despre viata personala si isi asuma riscuri in conversatie" pentru ca "se simte mai libera decat in realitate, simte ca poate comunica mai usor";

- firesc, femeia Web 2.0 este o "utilizatoare mai mult sau mai putin inraita a blogului, Twitter- ului si Facebook-ului";

- insa, cum "femeile rostesc 8.000 – 9.000 de cuvinte pe zi, iar un barbat obisnuit intre 2.000 si 4.000 de cuvinte", limitarile numarului de caractere impuse de unele pltaforme sociale sunt "greu de suportat";

- in cele din urma, femeia Web 2.0 a transformat social media intr-un teren de joaca extins, unde se poate desfasura in voie si unde poate provoca rapid reactii".

In cele din urma, cum poate fi definita femeia Web 2.0? Probabil, printr-o singura fraza: "femeia Web 2.0 este mult mai informata decat alte femei si, cu toate acestea, este tot femeie".

Prima Conferinta KFC a fost organizata la Timisoara, in luna decembrie 2009. Puteti afla mai multe despre conferintele KFC de pe blogul KFC Romania.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
12 Martie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.