Must have: Primul card de discount-uri

Must have: Primul card de discount-uri
Kudika
27 Mai 2010

Grupul Anchor lanseaza Cardul Optimo, un program unic de loialitate pe piata de retail din Romania. Cardul va fi disponibil atat la Bucuresti Mall, cat si Plaza Romania.

Comunicat de presa

Grupul Anchor lanseaza Cardul Optimo, un program unic de loialitate pe piata de retail din Romania. Cardul va fi disponibil atat la Bucuresti Mall, cat si Plaza Romania.

Cardul Optimo isi propune sa ofere cumparatorilor discounturi directe si facilitati la plata produselor.
Utilizatorii acestui card pot face cumparaturi la Bucuresti Mall si Plaza Romania in mai mult de 80 de magazine partenere pe tot parcursul anului, timp in care vor primi discounturi intre 5 si 20% la pretul de raft al produselor, indiferent de modalitatea de plata: cash sau credit.

Daca este folosit impreuna cu Cardul Avantaj Credit Europe Bank, Optimo Card aduce un bonus de 3 rate fara dobanda, care se adauga la restul beneficiilor si poate fi folosit si in alte centre comerciale. In viitorul apropiat beneficiile din cadrul acestui program vor fi din ce in ce mai numeroase.

Optimo Card doreste sa imbunatateasca stilul de viata al detinatorilor sai, adaugand treptat din ce in ce mai multe magazine la lista celor 80 deja partenere programului. Vor exista promotii, stimulente si campanii pe care Grupul Anchor le va dezvalui pe parcurs.

Prima promotie care se va derula in perioada lansarii este o excursie de weekend la Istanbul, unde castigatorul se va deplasa cu un avion particular si va fi cazat la exclusivistul hotel de pe Bosfor, Swisshotel.

Toti doritorii isi pot ridica cardul de la biroul de informatii din cadrul Bucuresti Mall si Plaza Romani sau il pot primi la domiciliu, in cazul in care au completat cu datele lor formularul de pe www.optimocard.ro

Nu ne-am concentrat numai pe ideea de program de loialitate. Scopul Cardului Optimo este sa sporeasca confortul cumparatorilor oferindu-le acestora discounturi, facilitati la plata produselor, promotii care sa dureze, campanii, stimulente si multe alte surprize. Acest program unic a putut fi realizat datorita contributiei magazinelor gazduite de cele doua centre comerciale, de compania sora Credit Europe Bank si Anchor Group. Rezultatul este un exemplu foarte important a ceea ce poate rezulta dintr-un parteneriat puternic”, a declarat Ibrahim Paskoy CEO Anchor Grup.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri