Setari Cookie-uri

Ecologie si responsabilitate sociala in cadrul Redd's Fest Week

A doua zi din Saptamana Femeilor s-a desfasurat sub semnul discutiilor ecologice, subiect, am zice spinos, dezbatut in cadrul conferintelor Ad Rev la Galeriile Artexpo din Capitala. Anul acesta, care marcheaza a cincea editie a conferintelor cu tematica publicitara, ele se desfasoara si sub patronajul berii Redd痴, prezenta cu un stand, un concurs si martisoare din plin pentru tot tineretul feminin inghesuit la Artexpo.

Mitrana a tinut sa sublinieze ca aceste schimbari la nivel personal sunt singura modalitate de a realiza un adevarat impact la nivel macro. Evident, exista si campaniile de CSR (corporate social responsibility), insa in Romania acestea sunt inca impuse de trend-urile corporative si nu nascute dintr-o reala dorinta ca societatea sa inainteze. Starea asta de fapt a fost ilustrata printr-un exemplu foarte hazliu, un experiment cu 5 maimute pe care Mitrana ni l-a povestit, destinzand atmosfera atunci cand senzatia de audiere a unui curs devenise deja pregnanta in sala – plina, coplesitor desi nu exclusiv, de studenti.

Dupa estimarile lui Mitrana, totusi, si in companiile romanesti CSR-ul se indreapta incet-incet in directia cea buna, a autenticitatii. In acelasi timp, executive manager-ul “Mai Mult Verde” realizeaza, la rece, ca accentul pe campanii ecologice nu trebuie plasat si urmarit cu orice pret, cu hiper-sensibilitatea unui ecologist extremist – “nu ne putem intoarce la paduri virgine”, in plin secol 21!
Pe cat a fost Mitrana de elocvent (exprimare adecvata, tinereasca, brici, presarata ici-colo cu perle spumoase, corect alese pentru publicul-tinta – “A merge cu bicicleta in Bucuresti este un act de curaj”) pe atat fetele de la Saatchi&Saatchi au fost de fade. Anuntate – se vehicula prin fumoar, deci nu bag mana-n foc pentru informatie – cu o luna inainte ca vor sustine aici prezentarea viralului “Girls Night Out”, ele n-au gasit de cuviinta sa se pregateasca in prealabil.

Ca urmare, din 45 de minute alocate lor, Irina Codreanu, copywriter-ul viralului, a vorbit 15, frunzarind prin amintirile de la filmarile unui spot pentru siguranta rutiera, castigator la ADOR anul trecut – o experienta, as fi zis, destul de ofertanta ca tema de discutie. Insa fetele m-au dezamagit (art director-ul Alexandra Toma abia daca a scos doua vorbe). Oricum, astept cu mare interes conferintele programate pentru seara aceasta (incepand de la 17:00), care vor prelua exact aceeasi tema, a “Digital & Viral Advertising”-ului, si, sunt sigura, vor trata subiectul cu ceva mai multa seriozitate.

Realizat de Ioanina
Citeネ冲e ネ冓:

Vizionare placuta


Kudika
3 Martie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.