Despicand in patru firul publicitatii online la AdRev

Kudika
4 Martie 2010

Cea de-a treia zi de Ad Rev, unde am fost intampinati si de data asta de standul sponsorului Reddĺs cu baietii aferenti postati la intrare, s-a concentrat pe Digital Advertising si Virale. Conferinta la care am ciulit eu urechile fusese gandita ca o dubla prezentare, a publicitatii online pe de-o parte si, pe de alta, a planificarii ôstrateguluiö care duce o idee de la nascare la campanie propriu-zisa. Cum se intampla des cand oameni inteligenti se pun pe vorbarie multa si de calitate, socoteala minutelor alocate de-acasa nu s-a potrivit cu cea de la fata locului.

Cea de-a treia zi de Ad Rev, unde am fost intampinati si de data asta de standul sponsorului Redd’s cu baietii aferenti postati la intrare, s-a concentrat pe Digital Advertising si Virale. Conferinta la care am ciulit eu urechile fusese gandita ca o dubla prezentare, a publicitatii online pe de-o parte si, pe de alta, a planificarii “strategului” care duce o idee de la nascare la campanie propriu-zisa. Cum se intampla des cand oameni inteligenti se pun pe vorbarie multa si de calitate, socoteala minutelor alocate de-acasa nu s-a potrivit cu cea de la fata locului.

Prima prezentare a ajuns, in cele din urma, sa fie si singura pe care aveam sa o ascultam, ceea ce, avand in vedere slideshow-ul pregatit de Dana Pascu, vorbitoarea numarul doi si Senior Strategic Planner Kinecto, este o realitate trista. Insa i-o imputam doar lui Chronos care n-a dilatat timpul indeajuns, in ciuda chestiunilor absolut captivante care s-au discutat la Galeriile Artexpo miercuri.

Revenind, deci, la prima vorbitoare, Mihaela Barsan – CEO si Marketing Director FourHooks – initial nu se anunta prea la curent cu starea de fapt a comunitatii de internauti romani. Incepuse cu intrebari reincalzite, parca, dintr-o era demult apusa – intrebari ca “Ce site-uri de socializare folositi?” sau “Pe ce site-uri intrati de obicei?” care s-ar fi potrivit mai bine daca ieseau din gura unei persoane mai in varsta, crescuta pe-o dieta de televizor mai degraba decat una virtuala suta la suta.

Insa, odata sparta gheata, Mihaela a trecut la lucruri mai serioase, mai exact pe limba utilizatorilor de Internet care stiu prea bine cum se misca masinaria virtuala in folosul societatii si, respectiv, a individului. A facut diferenta intre mediul online si advertising-ul online, cel de-al doilea inscriindu-se in primul dar nu definindu-l sau acaparandu-l sub nicio forma. Ca exemplu, s-a referit la site-ul Metropotam (pentru care elaborase strategii de marketing) care, desi presarat cu bannere si ads-uri, nu scoate profit doar din publicitatea omniprezenta pe site, ci si din evenimentele organizate sub umbrela “animalului urban”.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Setari Cookie-uri