Setari Cookie-uri

Despicand in patru firul publicitatii online la AdRev

Cea de-a treia zi de Ad Rev, unde am fost intampinati si de data asta de standul sponsorului Redds cu baietii aferenti postati la intrare, s-a concentrat pe Digital Advertising si Virale. Conferinta la care am ciulit eu urechile fusese gandita ca o dubla prezentare, a publicitatii online pe de-o parte si, pe de alta, a planificarii strategului care duce o idee de la nascare la campanie propriu-zisa. Cum se intampla des cand oameni inteligenti se pun pe vorbarie multa si de calitate, socoteala minutelor alocate de-acasa nu s-a potrivit cu cea de la fata locului.

Cea de-a treia zi de Ad Rev, unde am fost intampinati si de data asta de standul sponsorului Redd’s cu baietii aferenti postati la intrare, s-a concentrat pe Digital Advertising si Virale. Conferinta la care am ciulit eu urechile fusese gandita ca o dubla prezentare, a publicitatii online pe de-o parte si, pe de alta, a planificarii “strategului” care duce o idee de la nascare la campanie propriu-zisa. Cum se intampla des cand oameni inteligenti se pun pe vorbarie multa si de calitate, socoteala minutelor alocate de-acasa nu s-a potrivit cu cea de la fata locului.

Prima prezentare a ajuns, in cele din urma, sa fie si singura pe care aveam sa o ascultam, ceea ce, avand in vedere slideshow-ul pregatit de Dana Pascu, vorbitoarea numarul doi si Senior Strategic Planner Kinecto, este o realitate trista. Insa i-o imputam doar lui Chronos care n-a dilatat timpul indeajuns, in ciuda chestiunilor absolut captivante care s-au discutat la Galeriile Artexpo miercuri.
Kudika
4 Martie 2010
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.