Cea de-a treia zi de Ad Rev, unde am fost intampinati si de data asta de standul sponsorului Redd’s cu baietii aferenti postati la intrare, s-a concentrat pe Digital Advertising si Virale. Conferinta la care am ciulit eu urechile fusese gandita ca o dubla prezentare, a publicitatii online pe de-o parte si, pe de alta, a planificarii “strategului” care duce o idee de la nascare la campanie propriu-zisa. Cum se intampla des cand oameni inteligenti se pun pe vorbarie multa si de calitate, socoteala minutelor alocate de-acasa nu s-a potrivit cu cea de la fata locului.
Insa, odata sparta gheata, Mihaela a trecut la lucruri mai serioase, mai exact pe limba utilizatorilor de Internet care stiu prea bine cum se misca masinaria virtuala in folosul societatii si, respectiv, a individului. A facut diferenta intre mediul online si advertising-ul online, cel de-al doilea inscriindu-se in primul dar nu definindu-l sau acaparandu-l sub nicio forma. Ca exemplu, s-a referit la site-ul Metropotam (pentru care elaborase strategii de marketing) care, desi presarat cu bannere si ads-uri, nu scoate profit doar din publicitatea omniprezenta pe site, ci si din evenimentele organizate sub umbrela “animalului urban”.