Asa cum arata un studiu Always*, realizat in 2014, in randul fetelor cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani, primul contact cu asteptarile si presiunea sociala se intampla exact in momentul cel mai nepotrivit: la pubertate. E cunoscut faptul ca inceputul pubertatii marcheaza momentul in care fetele au cel mai scazut nivel de incredere, motiv pentru care orice actiune care le inhiba poate sa le afecteze pentru tot restul vietii. Iti suna cunoscut? Cate experiente ai ratat pentru ca ti-a fost frica de ce credeau ceilalti? Cate talente au ramas neexplorate pentru ca ai fost nevoita sa te concentrezi pe ce considerau altii ca e important pentru o fata? Oare ce puteai sa devii daca aveai mai multa incredere in alegerile tale si nu in ale celorlalti? Timpul nu e pierdut, iata cateva dintre lucrurile pe care le poti face ca sa nu te mai intrebi niciodata: "Ce-ar fi fost daca?":
-
Kudika
De ce sunt mai bine platite femeile care merg machiate la serviciu....
-
Kudika
Pantone a anuntat culoarea anului 2017. Cum o poti folosi in cel...
-
Carmen Ioana Olteanu
Quiz: Care este meseria ta intr-un Univers paralel?
-
A.G. Billig
Alexandra Ares: 'Mi-ar placea ca banii sa nu insemne atat de mult,...
-
Carmen Ioana Olteanu
80% dintre oameni nu trec testul cuvintelor opuse! Tu cate...
-
Andreea R
10 Filme psihologice care iti vor da lumea peste cap in 2017
-
Mia
Ce haine la reducere se gasesc perioada aceasta
-
Radu Buzaianu
Parerea lui Radu: Sunt tari in care ninge si tari atacate de ninsoare
-
Radu Buzaianu
Raluca Mohora: 'Nu vreau sa traiesc din impresii'
Atunci cand esti convinsa ca esti pe drumul potrivit, cel mai bun lucru pe care il poti face e sa impartasesti experienta ta cu alte femei. Alaturi de Always, poti ajuta tinerele fete sa fie mai increzatoare in fortele lor, sa nu cedeze presiunilor sociale, sa ocoleasca stereotipurile si prejudecatile. Priveste cat de importante sunt curajul, increderea in tine si fortele tale: https://www.youtube.com/watch?v=sDlc0dNCcMI.
*Studiul Always Confidence & Puberty Wave II a fost derulat folosind panelul Research Now, la care au participat 1.800 de persoane americane (1.300 de femei americane cu varste cuprinse intre 16 si 49 de ani si 500 de barbati americani din aceeasi categorie de varsta). S-a utilizat un esantion reprezentativ la nivel national de 1.000 de femei si 500 de barbati, precum si un esantion aditional de 150 de femei afro-americane si 150 de femei hispanice. Sondajul a fost realizat in perioada 5 decembrie 2014 - 12 decembrie 2014.
---
Miscarea Always #CAOFATA este sustinuta de milioanele de fete din intreaga lume care dau expresiei #CAOFATA sensuri uimitoare. Campania Always lansata in iunie 2014 a fost inspirata de ideea ca inceputul pubertatii si prima menstruatie marcheaza momentul in care fetele au cel mai scazut nivel de incredere, precum si de faptul ca anumite cuvinte ofensatoare pot contribui la scaderea increderii de sine. Campania a demonstrat efectul profund al expresiei „ca o fata” asupra increderii de sine inspirand astfel crearea unei miscari, care a inceput deja sa schimbe perceptia publica: dupa ce au vizionat filmul #CAOFATA, majoritatea persoanelor (76% dintre tinerele cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani si 59% dintre barbati) au declarat ca videoclipul le-a schimbat perceptia asupra expresiei „ca o fata”*, conform Studiului Always Puberty & Confidence Wave II.
Spune-ti parerea!