Este destul de greu de definit un trendsetter. Cum reusesc unele celebritati, unii atleti sau muzicieni sa modeleze lumea fara prea mult efort, in timp ce altii parca nici nu conteaza ramane un mister. Cert este ca nimeni nu poate spun ca a descoperit reteta perfecta sau ca detine secretul.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Fie ca extrapoleaza trenduri deja existente sau ca formeaza noi directii si viziuni, cei cinci nominalizati de revista Forbes in topul celor mai influenti oameni din lume au in mod cert ceea ce trebuie pentru a fi numiti “trendsetteri”. Si se pare ca nici nu se straduiesc prea tare pentru asta...Mai ales ca in momentul in care incepe sa se observe un efort in acest sens dispare toata increderea acordata.

Pentru trendsetteri a conduce inseamna de fapt a urma.. .a-si urma pasiunile si viziunile. Insa puterea sa a influenta vine si cu o doza de responsabilitate fata de cei din jur. Si daca te afli in pozitia de a face o diferenta, nu ai dreptul sa irosesti acest dar.

Kate Moss, Oprah Winfrey, Serena Williams, Jay-Z si ultima, dar nu cea din urma, Anna Vintour se numara printre ”vizionarii” care dau tonul in domeniile in care activeaza, care nu incearca sa fie cool, ci pur si simplu sunt.

Kate Moss

Indiferent daca o iubiti sau o dispretuiti, nu puteti nega ca Moss este o adevarata trendsetter-ita a industriei fashion. De la esarfele cu cranii si pana la celebrii skinny jeans, alegerile vestimentare ale supermodelului cu talie de viespe, au devenit in cel mai scurt timp piese indispensabile in dulapul oricarei impatimite in materie de moda. Si in ciuda mediatizatului scandal legat de consumul de cocaina despre care unii spuneau ca va pune punct carierei sale, modelul in varsta de 34 de ani a ramas in topul preferintelor editorilor de moda si ale designerilor deopotriva.


Serena Williams

Castigatoare a opt turnee de Grand Slam, cea mai mica dintre surorile Williams, Serena, a dovedit ca poate fi o invingatoare si in afara terenului de tenis.

La numai 25 de ani, renumita tenismena detine o linie de haine, conduce o organizatie caritabila si are si propriul reality-show.

25 de tipuri de utilizatori Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: