Si in aceasta iarna, copiii ascultatori vor primi braduti de la Itsy Bitsy. De data aceasta alaturi de ei va fi si prietena lor, Gify, girafa roz de la City Pharma. Itsy Bitsy a lansat pe 17 noiembrie campania “Bradut Puiut” si ofera cate un pom de Craciun in fiecare ora de program pana pe 19 decembrie. Astfel, pana la sfarsitul campaniei 300 de copii vor putea impodobi bradutul de la Itsy Bitsy si Gify. Aflata la cea de-a treia editie, campania organizata de Itsy Bitsy alaturi de partenerii sai, Romsilva, CityPharma, Cappy Junior si Fulga doreste sa rasplateasca fidelitatea ascultatorilor si sa impartaseasca bucuria impodobirii bradului de Craciun cu cat mai multi dintre ei. Initiata pentru prima data in noiembrie 2006 pentru a marca un an de radio Itsy Bitsy, Campania "Bradut Puiut" inseamna un moment de bucurie pentru toti copiii ascultatori. Totodata, este o modalitate de interactiune intre copii si personajele lor preferate si un mijloc de apropiere a ascultatorilor, copii sau parinti, de valorile Itsy Bitsy. Brazii le sunt oferiti castigatorilor in cadrul unui eveniment care ii introduce in atmosfera de sarbatoare. Dupa succesul editiilor din anii trecuti, anul acesta, Radio Itsy Bitsy a decis sa creasca numarul brazilor oferiti ca premiu, de la 250 la 300. Anul trecut, s-au primit peste 6000 de SMS-uri pentru concurs, dupa ce, la prima editie s-a primit peste 4000. Aflata abia la jumatate, campania de anul acesta a atins deja recordul SMS-urilor de anul trecut. Evenimentul care va marca sfarsitul campaniei la care sunt invitati castigatorii dar si toti ceilalti copii care vor sa-si revada eroii de poveste indragiti va fi pe 20 decembrie in parcul Alexandru Ioan Cuza, la Foisor, intre orele 10 si 13. “Ne bucuram cand putem face o bucurie. Iar pentru copiii ascultatori, Campania Bradut Puiut este o bucurie pe care noi o facem sa reapara an de an. Impodobirea bradului de Craciun este un moment special in fiecare familie, iar Itsy Bitsy vrea sa fie parte din magia Sarbatorilor de Iarna si ofera ascultatorilor un pretext pentru a fi impreuna, fericiti”, a declarat Nadia Tataru, director Itsy Bitsy. Campania “Bradut Puiut” se desfasoara in perioada 17 noiembrie – 19 decembrie, cand, in fiecare ora de program personajele Itsy Bitsy vor oferi cate un brad ascultatorilor care s-au inscris prin SMS la concurs. Pentru a castiga, participantii trebuie sa raspunda corect unei intrebari atunci cand sunt sunati de personajele Itsy Bitsy. Campania se adreseaza copiilor sub 14 ani din orasele in care postul de radio emite. Itsy Bitsy este primul radio pentru copii din Europa si a aparut in urma cu trei ani ca o alternativa pentru o educare sanatoasa a copiilor. Itsy Bitsy emite in Bucuresti, Navodari-Constanta, Satu Mare, Bacau, Targoviste si Focsani.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: