Kudika
17 Iunie 2010

Sub platforma ôToo tasty for men!ö, berea Reddĺs sponsorizeaza unul dintre cele mai asteptate evenimente muzicale ale verii: concertul The Cranberries la Bucuresti. Trupa irlandeza, aflata pentru prima data in Romania, va concerta pe 20 iulie la stadionul Arcul de Triumf din Bucuresti, intr-un spectacol organizat de Events. (Comunicat de presa)

Fara aroma de afine, insa cu inconfundabilul gust Fresh de lamaie, Redd’s este sponsorul principal al concertului pe care mii de fani, dar mai ales fane, il asteapta in aceasta vara.

The Cranberries este una din trupele care au definit anii ’90, atat prin repertoriu, cat mai ales prin incofundabila voce si carisma a solistei Dolores O’Riordan, una dintre prezentele feminine remarcabile pe scena rock a decadei trecute.

Dupa o absenta de aproape sapte ani, timp in care membrii trupei s-au dedicat proiectelor solo, The Cranberries au revenit pe aceeasi scena la inceputul anului 2010, intr-un turneu pentru publicul din SUA si Europa, urmand ca mai tarziu in acest an sa lanseze un nou material discografic.

Fanii trupei sunt asteptati la un show de rock alternativ de cea mai buna calitate, cu influente indie, Irish folk si rock celtic, aromat cu bere fresh cu gust natural de lamaie si condimentat cu multe surprize “Too Tasty For Men”, oferite de Redd’s.

“Concertul Cranberries este un eveniment muzical excelent pentru consumatoarele noastre, pe care le consideram femei cu personalitate, cu mult bun gust si care, credem noi, se regasesc in sound-ul melodios al trupei The Cranberries si in personalitatea distincta, versatila a solistei Dolores O’Riordan. Este o placere sa sustinem concertul organizat de Events si speram sa fie un eveniment memorabil pentru toata lumea“, a declarat Renaud Thiers, Global Brands Director.

“Ne bucuram foarte mult sa-i aducem pe The Cranberries in Romania, in premiera, mai ales prin prisma faptului ca multi fani nu mai credeau ca ii vor vedea vreodata impreuna pe aceeasi scena. Sunt o trupa foarte asteptata – ca dovada, biletele se vand foarte bine, nu numai in Romania, ci peste tot in lume. In acest moment suntem aproape de epuizarea locurilor din tribuna oficiala si ne pregatim sa selectam trupa romana din deschidere” a declarat Sorina Burlacu, Director General Events.

“Too tasty for men” este noua platforma de comunicare a berii Redd’s, inspirata din gustul pe care doar femeile il pot aprecia cu adevarat: singurul care le permite sa se exprime natural, fara constrangeri, pe teritoriul nou cucerit al berii. Platforma “Too Tasty For Men” va include mai multe proiecte speciale adresate femeilor, cu surprize in centre comerciale, baruri & cluburi, la cinema, la locul de desfasurare a concertului si nu numai.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: