La unul dintre cele mai anticipate evenimente din capitala modei, atenția nu a fost acaparată de ținute, ci de apariția neașteptată a Ducesei de Sussex.
Meghan Markle a fost cea mai discutată prezență de la show-ul Balenciaga din cadrul Paris Fashion Week, unde Pierpaolo Piccioli și-a făcut debutul ca director de creație al brandului.
Cum a ajuns Meghan Markle la show-ul Balenciaga
Prezența ei a fost inițial percepută drept o invitație oficială, în acord cu profilul ei public și cu legăturile sale din lumea modei. Totuși, Piccioli a clarificat pentru publicații precum The Cut că invitația nu a venit din partea casei de modă. Cei doi se cunoșteau de câțiva ani, iar Meghan a fost cea care l-a contactat direct, spunându-i că „i-ar plăcea să vină la show”.
Nu a existat o strategie de PR, iar apariția ei nu a fost anunțată în prealabil de Balenciaga.
O surpriză calculată sau un gest personal?
Designerul a decis să nu comunice public prezența Ducesei înainte de eveniment, mizând pe efectul-surpriză. Piccioli a descris momentul ca fiind unul rar și binevenit într-o industrie dominată de apariții previzibile și promovare intensă.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Meghan Markle și prințul Harry ar fi umbrit petrecerea de 70 de ani a lui Kris Jenner. Dorința care nu a fost respectată
- Meghan Markle, din nou în centrul unui scandal! Prințul William, furios din cauza unui gest legat de prințesa Diana
- Vacanța la Disneyland a lui Meghan Markle supusă unor teorii ale conspirației! Semnele care i-au pus pe gânduri pe internauți
Pentru unii, faptul că Meghan a cerut să participe, în loc să fie invitată oficial, a părut atipic pentru cineva de profilul ei. A fost interpretat fie ca un gest personal de susținere, fie ca o strategie care să maximizeze impactul mediatic.
Relația dintre Meghan și Pierpaolo Piccioli
Deși nu au existat colaborări formale, Markle ar mai fi purtat în trecut creații semnate de Piccioli, ceea ce sugerează o apreciere artistică reciprocă. Apariția sa la debutul acestuia în fruntea Balenciaga a fost văzută ca un semn de susținere directă, nu ca o mișcare oficială a brandului.
Impactul mediatic al prezenței Ducesei
Discuțiile din presă și din mediul online s-au concentrat pe două aspecte: dacă apariția a fost sau nu planificată și cât de mult a contribuit ea la vizibilitatea brandului. Indiferent de intenții, numele Meghan Markle a amplificat atenția asupra colecției și asupra momentului de debut al designerului.
- Meghan Markle se întoarce în actorie după 8 ani de pauză. Ce rol surpriză va juca soția Prințului Harry
- Meghan Markle, apariție strălucitoare la Paris Fashion Week. Motivul pentru care a revenit în lumina refletoarelor
- Kris Jenner a sărbătorit 70 de ani cu fast. Petrecere spectaculoasă la conacul lui Jeff Bezos, cu invitați de top
Cert este că efectul dorit a fost obținut: evenimentul a devenit subiect de conversație global, depășind sfera modei.
foto prima pagină ComposedPix// Shutterstock