comunicat de presa
GSK Consumer Healthcare anunta lansarea celei de-a sasea editii a campaniei Zambeste Romania, ducand mai departe misiunea campaniei de a imbunatati starea de sanatate orala a romanilor.
Ambitia noastra, in GSK, este sa imbunatatim calitatea vietii romanilor si sa educam pentru o atitudine preventiva. In cazul sanatatii orale, consolidarea unor obiceiuri zilnice de igiena orala corecta este esentiala pentru formarea unor generatii sanatoase, iar acest lucru se poate realiza prin programe de educare constante, pe termen lung. Credem ca actiunile din ultimii cinci ani ai campaniei Zambeste Romania au contribuit la imbunatatirea starii de sanatate orala a romanilor”, mentioneaza Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, Romania si Balcani.
Datele arata ca exista o crestere semnificativa de consum comparativ cu 2012 – crestere de 14% pentru achizitionarea de tuburi de pasta de dinti si 21% pentru periute de dinti*. In medie, un roman a folosit 1,64 tuburi de pasta de dinti pe tot parcursul anului 2016 si a folosit o periuta de dinti pentru o perioada de 1,3 ani*.
Activitatile campaniei Zambeste Romania in 2017
Sustinuta de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® si Corega®, campania Zambeste Romania va derula activitati menite sa informeze, sa atraga atentia asupra unor probleme existente de sanatate orala si sa continue sa cladeasca o cultura a preventiei in randul romanilor.
-
Kudika
World Class continuă expansiunea rețelei prin achiziția a două noi...
-
Alexandra Chivu
Strategii pentru părinți: Cum îți înveți copiii să doarmă singuri
-
Kudika
10 alimente care limitează simptomele neplăcute ale alergiilor de...
-
Kudika
MONDELĒZ INTERNATIONAL RAPORTEAZĂ PROGRESE SEMNIFICATIVE ÎN CADRUL...
-
Kudika
-
Alexandra Chivu
Fastingul, de la A la Z: Ce înseamnă, cum se face și cum poate...
-
Kudika
Clasică sau electrică: Factorii cheie de care să ții cont când îți...
-
Kudika
Ce trebuie să știi despre administrarea anticoncepționalelor?
-
Kudika
Supozitoare pentru hemoroizi: sfaturi de achiziționare și cum să...
Zambeste Romania se adreseaza tuturor romanilor, iar anul acesta un public important va fi reprezentat de adolescentii care vor deveni adultii responsabili de maine. Pentru a pastra acel zambet sanatos si increzator pe parcursul anilor adolescentei si pana la maturitate, sunt necesare educatie, auto-disciplina si o atitudine preventiva fata de sanatate. Pentru aceasta, vom lansa in curand o aplicatie mobila menita sa transmita mesajele campaniei intr-o forma adaptata tipului de continut cu care adolescentii sunt obisnuiti”, a adaugat Sylwia Piankowska.
Pentru a afla mai multe detalii despre campanie si rezultatele din anii trecuti, accesati site-ul www.zambesteromania.ro.
Despre Zambeste Romania
Spune-ti parerea!