Setari Cookie-uri

Puterea curățeniei prin puterea plantelor Seventh Generation - un nou brand ecologic de home care

Un prezent curat pentru un viitor curat! Aceasta este misiunea Seventh Generation, un nou brand sub umbrela Unilever, care îți arată ce înseamnă curățenia cu puterea plantelor. Totul pentru a avea un viitor mai verde și mai curat, care va influența bunăstarea următoarelor șapte generații.

comunicat de presa

Un prezent curat pentru un viitor curat! Aceasta este misiunea Seventh Generation, un nou brand sub umbrela Unilever, care îți arată ce înseamnă curățenia cu puterea plantelor. Totul pentru a avea un viitor mai verde și mai curat, care va influența bunăstarea următoarelor șapte generații.

Trăim într-o perioadă în care impactul asupra mediului înconjurător înseamnă și un impact asupra sănătății. De aceea, trebuie să facem alegeri responsabile pe termen lung, atât în ceea ce ne privește pe noi, cât și pe generațiile viitoare. Numai așa putem salva planeta și pe noi înșine. Coloranții și înălbitorii sintetici, parfumul și alcoolul sunt numai câteva dintre ingredientele care pot afecta pe termen lung nu numai mediul înconjurător, ci și sănătatea oamenilor.

Citește și:

Dacă atunci când alegi produsele destinate îngrijirii personale, te tentează din ce în ce mai mult variante curate, cruelty-free și ecologice, de ce nu ai aborda calea naturală, derivată din plante, și când te raportezi la curățenia din casă?

Cu o expertiză de peste 30 de ani în domeniul produselor ecologice destinate curățeniei, Seventh Generation pleacă de la premisa că cel mai bun mod de a trăi viața este atunci când ai în minte viitorul comun. Misiunea brandului este aceea de a crea formule care nu sunt doar eficiente, ci și rezultatul ideal al combinației de ingrediente, care să asigure o mai bună protecție atât a sănătății umane, cât și a mediului înconjurător. Pentru că nu poți duce o viață sănătoasă pe o planetă vulnerabilă.

Citește și:

Planeta este moștenirea noastră

Seventh Generation crede în puterea plantelor – resurse esențiale care se află în centrul sănătății planetei și a oamenilor, produsele Seventh Generation conținând până la 97% ingrediente pe bază de plante.

Cum o risipă este… o risipă, iar conservarea resurselor naturale stă la baza tuturor demersurilor Seventh Generation, ambalajele sunt confecționate din materiale reciclate și reciclabile pentru a urma un traseu firesc al ciclicității în natură. Preocuparea pentru mediul înconjurător și sănătatea umană se vede și în procentele de natură vegetală listate pe ambalaje, deoarece brandul crede cu tărie că orice consumator are dreptul de a ști ce se află în fiecare produs de curățare casnică pe care îl folosește. În plus, parfumurile conțin uleiuri esențiale și extracte botanice care provin 100% din resurse naturale.

Citește și:

Seventh Generation redefinește conceptul de „curat” și prin:

  • Formule biodegradabile;
  • Fără parfumuri și înălbitori sintetici, COV (compuși organici volatili) și coloranți;
  • Până la 99% plastic reciclat și 100% ambalaje reciclabile;
  • Certificare ecologică (EU Ecolabel);
  • Certificare cruelty-free Leaping Bunny (produse netestate pe animale);
  • 0 ingrediente de origine animală.

Portofoliul Seventh Generation cuprinde:

  • Detergenți lichizi pentru rufe;
  • Detergenți pentru vase pentru utilizare manuală;
  • Detergent universal;
  • Detergent pentru baie;
  • Tablete universale pentru mașina de spălat vase.

Seventh Generation este disponibil în magazinele selectate DM, Mega Image, Bebe Tei, dar și on-line (ex: republicabio.ro, organik.ro, elefant.ro).

Pentru mai multe informații și noutăți despre noul brand, accesează site-ul oficial și urmărește pagina de Facebook Seventh Generation România.

Citește și:

Seventh Generation redefinește conceptul de curat. Alătură-te brandului în a construi baze sănătoase și solide pentru următoarele șapte generații și poate chiar mai multe!

#seventhgeneration #poweredbyplants #putereaplantelor

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmărește crearea unui viitor mai bun și îi ajută pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice consumatorilor. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinței, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operațiunile de pe platforma industrială de la Ploiești.

Citește și:

Prin planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil, compania și-a propus:

* Să ajute mai mult de un miliard de oameni să acționeze pentru a își îmbunătăți sănătatea şi starea de bine până în 2020;

* Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030;

* Să îmbunătățească viața a milioane de oameni până în 2020;

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea business-ului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul business-ului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.

Pentru mai multe informații despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitează www.unilever.ro.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
21 August 2019
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.