-
Dr. Andreas Vythoulkas
Nașterea naturală după cezariană
-
Alexandra Chivu
Curățenia organismului după Paște: Cum să-ți revii la normal după...
-
Kudika
Noul curent de personalizare a zâmbetului pentru pacienții din...
-
Alexandra Chivu
Cum să-ți păstrezi greutatea de Paște? 5 pași pentru a te menține...
-
Kudika
Prin ce trece o femeie, de la sarcină, la îngrijirea bebelușului
-
Kudika
GROHE Tempesta, un nou design și tehnologii inovatoare
-
Kudika
Chirurgia robotică da Vinci Xi: indicații și beneficii
-
Kudika
Cum se face salata de icre în mod tradițional? 10 sfaturi utile
-
Kudika
Lucruri de știut înainte de a opta pentru tratamentul cu Invisalign
Mondelēz International a publicat raportul Snacking Made Right pentru 2023, care prezintă progresul anual semnificativ al companiei în ceea ce privește prioritățile sale de mediu, sociale și de guvernanță (ESG). Raportul demonstrează eforturile continue ale companiei de a construi o companie de snacking mai sustenabilă, axată pe oferirea gustării potrivite, pentru momentul potrivit, produse în mod responsabil.1
Raportul din acest an face parte din efortul continuu al companiei de a oferi informații transparente și măsurabile cu privire la obiectivele, politicile, inițiativele și programele ESG.
Printre elementele cheie ale progresului din acest an se numără promovarea gustărilor consumate conștient, cu intenție și atenție; combaterea schimbărilor climatice prin obiective bazate pe știință, inclusiv obținerea validării SBTi pentru programul de reducere netă a emisiilor la zero; dezvoltarea programului de aprovizionare cu cacao Cocoa Life; promovarea diversității, a echității și a incluziunii; prioritizarea colaborării pentru a contribui la realizarea unei schimbări de durată, la nivelul întregului sector.
În ultimul an, compania a făcut progrese considerabile pentru atingerea obiectivelor fixate pentru 2025, incluzând:
"Acest progres creează valoare pentru business-ul nostru și contribuie la creșterea noastră viitoare, făcând business-ul mai rezistent", a declarat Christine Montenegro McGrath, SVP, Chief Impact and Sustainability Officer. "Privind în viitor, ne propunem să îmbunătățim, să amplificăm și să accelerăm impactul în domeniile noastre prioritare. Ne concentrăm, de asemenea, pe evoluție, pentru a răspunde cerințelor de reglementare care se intensifică și ne menținem angajamentul față de transparență în comunicarea progreselor noastre."
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36 de miliarde de dolari în 2023, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate's Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.
Spune-ti parerea!