Setari Cookie-uri

Caut colega apartament - Dorobanti

Salutare!

M-am gandit sa postez aici un mic anunt, poate printre cititoarele forumului kudika din bucuresti exista persoane interesate!

Sunt studenta la master si caut o colega pentru un apartament 2 camere, decomandat, inchiriat in Dorobanti, in zona restaurantului Perla.

Chiria este de 250 Euro/persoana. Apartamentul este mobilat, arata ok, are cam toate utilitatile necesare(internet, masina de spalat, frigider, aragaz, repartitoare, gresie&faianta), mai putin apometri. Camera disponibila este aprox 4 pe 4 m2

PS: Am nevoie de o colega de apartament serioasa, linistita

Despre mine: Am 24 de ani, sunt fumatoare(si ma incadrez in categoria de persoane care spune ca vrea sa se lase de acest "sport", dar nu prea imi iese).
Sunt in zodia pesti, deci prin definitie abitioasa, sociabila.
Am un job foarte aglomerat si prin urmare am nevoie de un mediu cat de cat linistit. Asta insa nu inseamna ca sunt o stresata sau ca nu sunt de gasca. In general lumea care ma cunoaste spune ca sunt simpatica.

PS: Am prieten, nu este in prezent in Bucuresti, intrucat avem o relatie la distanta, dar preconizez ca se va muta cu mine in aproximativ 6luni- maxim 1an.
In principiu optimismul meu si increderea pe care o am in el ma face sa fiu sigura ca nu vor fi surprize neplacute pana atunci care sa modifice acest eveniment.

In cazul in care este vreo fata interesata, ma poate contacta la nr de tel. 0742194827 sau la adresa de mail/id-ul de mess dianagospodaru@yahoo.com
marydya
Postat pe 29 Iulie 2008 00:11
NEXT
scorpyoW
Postat pe 21 Iunie 2009 00:42

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
iubiri pentu o viata 10 De la: miss_darine 18 Martie 2010 19:58
Ne mai intereseaza informatia? 6 De la: l_diana_c 26 Aprilie 2009 07:46
cat de curata este apa de la robinet? 28 De la: machiajtatuaj 21 Iunie 2009 11:54
PANA UNDE VA AJUNGE????????? 107 De la: tya103 15 Septembrie 2008 15:35