Setari Cookie-uri

Coffe Bar Questuri

Miss Litoral Vacanta 2008 Diana Malos sinucidere sau crima ?
Pararea mea Crima 100:%
Pentru care motiv a fost ucisa si apoi agatzata acolo la ora 3 dimineatza ? greu de de gasit raspunsul desi el exista dovada victima.
Sa o ucizi sa o fardezi sa o cari si sa o urci acolo ,denota cel putin ca cei care au facut asta au probleme grave la cap si ca nu sunt amatori in ale crimei sau sunt pusi de alti care profita de urma dizabilitatilor lor mintale sa execute ordine.
Anchetatorii romani deja au clasat cazul pe sinucidere pe sistemul am venit am vazut era in pom avea streang de gat, gata "sinucidere " hai baieti ca vine craciunul cu vinoase ,spirtoase si friptane .Gata am mai rezolvat un caz.Singurele situatii in care isi fac astia meseria adevarat este doar daca victima este a unei persoane influente sau cu banii .
Se fac oare anchete pe bune in Romania ? Neahh sictir total
Sa sorb si 4 patra gura de cafea si sa savurez si o tigare ....
real_cock
Postat pe 27 Decembrie 2008 13:49
Sunt de acord cu tine...clar a fost crima,"crima mascata in sinucidere" cica
Laura1
Postat pe 27 Decembrie 2008 14:38
1.Diana era o fata tinara si nu era deloc depresiva, din contra, manifesta dragoste de viata...
2.Avea prietene / prieteni, si avea un iubit, pe nume Bogdan...
3. Copacul in care a fost gasita spinzurata Diana, era inalt, prima
ramificatie era la peste2 m, de la nivelul solului, iar inaltimea unde a fost gasita decedata, era la aprox. 6m,
4. Era incaltata cu ghete cu toc mic si cu talpa neteda, cu care greu se putea catara in copac pt a se sinucide,
5. Avea mainile legate in fata strins cu o sfoara (care nu provenea din casa familiei Malos),iar palmele nu prezentau zgirieturi care sa ateste ca ea a urcat singura in copac pt a se spinzura,neajutata de cineva,
6. Prezenta vinatai pe antebrate si pe brate, semn ca a FOST AGRESATA de cineva...
7. Existenta unei martore, care au vazut in seara precedenta,