Setari Cookie-uri

psihologie......pareri

hello.....sunt o proaspata studenta la psihologie...si sunt curioasa, in cazul in care vede cineva subiectu....cum e psihologia??vi se pare greu, usor??e placut sa o inveti??mentionez ca eu sunt f incantata de ideea in sine de psihologie si sper ca o sa imi placa.... astept parerile voastre si impresiile
BabyDoll1005
Postat pe 22 Iulie 2010 12:50
din punctul meu de vedere usoara dar numai daca bineinteles te pricepi la oameni trb sa ai experienta ptc nu oricine o stie
kudika276234
Postat pe 22 Iulie 2010 12:53
rabdare am....imi place f mult sa ascult si sa pot da sfaturi (normal ca sfaturi pot da altora dar pe mine nu ma pot ajuta ) .... in fine eu sper sa fie ok....mersi de parere
BabyDoll1005
Postat pe 22 Iulie 2010 13:02
Psihologia este foarte grea,dar daca iti place o s-o prinzi repede!
Barbie30
Postat pe 22 Iulie 2010 13:05
Citisem o parere cum ca psihologia ar fi foarte usoara....Spune-mi si mie tie ti se pare usor sa intri in mintea ,sufletul unei persoane(necunoscute) cand exista retineri,pb si toti ceilalti factori?Fiind vb de a ajuta pers. respectiva...vine la consultatie,sunteti straini..OAre e chiar usor sa stabilesti legatura de care e nevoie?Sa poti sa o faci sa se destainuie si mai ales sa o poti ajuta?Imi pare rau sa iti spun,dar psihologia e cel mai greu domeniu...E stiinta care presupune o mare capacitate de cunoastere Nu vb. de teorie...asta oricine poate invata vb.de capacitatea de a cunoaste si de a ajuta omul...
Pt tine cel mai bun sfat ar fi ca inainte sa o iei pe calea asta sa te gandesti foarte bine,pt ca inainte de toate trebuie sa te cunosti pe tine foarte bine.E un sfat prietenesc si iti spun pt ca si eu tot cu asta ma ocup..Bafta..poate devenim colege :)) ciao
andreea_andruska
Postat pe 26 Iulie 2010 12:26