Setari Cookie-uri

Citindu-va mesajele...am realizat.si sunt trista.

azi dimineata mi-am facut o cafea,am deschis laptopul,am verificat toate mailurile si am decis sa imi savurez cafeaua mea delicioasa cu lapte rasfoind putin kudika si gandidu-ma si la suferintele altor persoane ...ei,sa zicem ...sa ma "deconectez" de ale mele banalitati.
sunt tanara,sunt inca studenta.
aseara am iesit cu prietenii la o bere.nimic nou as spune.aceleasi persoane,poate din cand in cand mai rasare cineva nou.dar tot aseara...am realizat cum sunt si cum nu ma mai pot intoarce la ceea ce eram.
hmm...trebuie sa o iau de la capat!

am mai postat pe forum odata demult,cand eram in mocirla dupa o despartire de o persoana foarte draga,tradare din partea "prietenelor",agonie,etc.acum stau si ma intreb...extazul unde mai e?sa zic ca buba mea cea mare a avut loc acum vreun an si jumatate.si buba mea sa dea naiba de a vrut sa se cicatrizeze frumos si rapid.sa zicem metaforic ca am tras o groaza ca sa schimb atatea pansamente pt un rahat de "rana" care nu se"lipea".oho!dar iete ca atunci cand ma asteptam mai putin....(nu,nu a rasarit fat-frumos!!!!!!) mi-a trecut si buba,a picat si coaja,intai am fost incarcata de furie ca na "puteam sa nu am semne"-ca la o cazatura cand te oftici ca te-ai ales cu o julitura in copilarie si ti-o aduci aminte si la 30 ani ca deh,se vede oricand pe pielea ta.

acum stau si spun chiar sincer ca sunt ok din pct lui de vedere.cateodata regret ca am trecut prin experienta aceea de tot ******** cand puteam sa fac ceva mai bun cu viata mea!dar in principiu sunt o fiinta impacata cu situatia.imi vor muri parintii intr-o buna zi si eu nu stau sa plang dupa un ..oarecare.
stiu ca nu va plac postarile lungi!!stiu,stiu,dar nu ma pot abtine.
assadar,in aceasta dimineata m-am gandit ca totusi sa ma duc la psiholog?nu.
merg si eu cu tehnologia timpurilor mele si ma incred in sfaturile forumurilor si mai ales al oamenilor patiti si raspatiti din acest mediu.