Setari Cookie-uri

Buna!

Sunt studenta la medicina in Bucuresti in primul an si as vrea sa merg in Italia(Siena) sa-mi continui studiile,credeti k se merita?(am prietenul acolo).Aveti idee ce reguli sunt?Merita sa plec sau nu?Mersi
vero_nika
Postat pe 21 Februarie 2012 09:30
De la: kudika510347, la data 2012-02-21 09:30:16Sunt studenta la medicina in Bucuresti in primul an si as vrea sa merg in Italia(Siena) sa-mi continui studiile,credeti k se merita?(am prietenul acolo).Aveti idee ce reguli sunt?Merita sa plec sau nu?Mersi


Draga mea,termina-ti studiile in tara,Universitatea de Medicina din Romania,pregateste studenti foarte buni,asta pentru cei interesati sa ajunga medici de nadejde!!Nu,nu merita sa pleci pe alte meleaguri si pentru un barbat!!! Stai cuminte ,in tara ta,urmeaza cursurile facultatii si vei vedea dupa aceea ce vei face!!!Asa ceva,,,,personal,,,,nu am mai auzit,,,nicaieri nu te vei simti mai bine ca in tara ta! Tu iti dai seama de ceea ce vrei sa faci,crezi ca este simplu?Nu,nici pe departe!!!Fii fata inteleapta,nu face un pas,pe care sa-l regreti mai tarziu!!Domnul in cauza,daca te iubeste si este sincer cu tine,,,te poate vizita in tara,,,de ce este necesar sa iti schimbi ritmul de viata pentru el?Facultatea de Medicina asigura un suport uman considerabil,ceea ce in strainatate lipseste,ea avand doar suportul material,infrastructura de buna calitate!Deci,raspunsul este "NU",nu pleca "aiurea" si "nicaieri"!
MissRainbow
Postat pe 21 Februarie 2012 10:07
De la: kudika510347, la data 2012-02-21 09:30:16Sunt studenta la medicina in Bucuresti in primul an si as vrea sa merg in Italia(Siena) sa-mi continui studiile,credeti k se merita?(am prietenul acolo).Aveti idee ce reguli sunt?Merita sa plec sau nu?Mersi



singura regula este sa stii limba italiana.
restu' sunt speculatii.
geo_revitalizat
Postat pe 21 Februarie 2012 10:08