Setari Cookie-uri

prizoniera voluntar intr-o relatie esuata...

Buna! as vrea sa va impartasesc situatia cu care ma confrunt si sa va cer cateva sfaturi :) deci.. am aproape 20 de ani, sunt studenta si abia acum am o relatie cat de cat mai serioasa cu un baiat, care dureaza de vreo 3 luni. la inceput, toate bune, frumoase, dar mi.am dat seama ca el nu este baiatul visurilor mele... adica nu am pretentii nerealiste, dar voiam un baiat cult, inteligent, amuzant, pe scurt cu care sa nu iti fie rusine sa iesi in lume. prietenul meu nu e deloc asa... e cam necioplit, nu are decat 11 clase (iar eu am luat aproape 10 la bac), nu putem purta o discutie mai elevata pentru ca el se pierde, nu a citit in viata lui o carte, nu cunoaste deloc nicio limba straina si e putin manelist :D am acceptat sa fiu cu el deoarece a aparut intr-un moment dificil al vietii mele, cand eram foarte deprimata din cauza singuratatii si mi.am zis: decat nimic (fara iubit), mai bine si asa, ca o sa se schimbe, o sa reusesc sa il cizelez, dar nu am reusit. cred ca ma iubeste destul de mult, dar deja incepe sa fie dificil, adica e tipul ala de baiat orgolios care nu ar recunoaste ca greseste :( nu stiu daca sa continui din acest motiv : teama de singuratate. ne.am facut planuri de sarbatori, dar tot pe ascuns, deoarece nu prea vreau sa ma afisez cu el in fata lumii (doar vreo 2, 3 prietene stiu si mama, care nu prea e de acord...) chiar nu as vrea sa imi petrec sarbatorile ca pana acum, acasa, dar realizez ca nici el nu e persoana potrivita.. ce parere aveti ?
Lau_Jebs
Postat pe 23 Noiembrie 2013 21:06