izolare

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:

kudika_973842 Avatarul lui kudika_973842

1 mesaj

buna ziua! am si eu o intrebare urgenta. sunt student si momentan stau la camin. problema mea este camera mea... este situata langa baie si se face mucegai... nu pot izola pe exterior si vreau o solutie pe interior. singura mea idee este sa dau cu un adeziv hidroizolator pentru ca apoi sa aplic gips-carton cu ajutorul adezivului si diblurilor. aceasta solutie ma va salva sau nu? va rog sa imi dati sugestii. Multumesc!
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
Nu cred ca asta ar fi rezolvarea. Atata vreme cat in baie este tot timpul umezeala, peretele va fi ud si cu mucegai in continuare, singura chestie schimbata va fi ca nu se va mai vedea, dar se va simti in continuare. Cred ca ar fi indicat un dezumidificator in camera.
kudika_15804 Avatarul lui kudika_15804

41840 mesaje
Oras: bucuresti

De la: puiut_77, la data 2015-01-12 18:29:05Nu cred ca asta ar fi rezolvarea. Atata vreme cat in baie este tot timpul umezeala, peretele va fi ud si cu mucegai in continuare, singura chestie schimbata va fi ca nu se va mai vedea, dar se va simti in continuare. Cred ca ar fi indicat un dezumidificator in camera.

Peretele respectiv este cuprins de igrasia generata de umezeala absorbita!Apa s-a infiltrat in pereti,ceea ce nu se mai poate impiedica!!!Trebuia ca, la constructia camerei ,sa se ia in calcul efectuarea unei hidroizolatii corespunzatore!!Exista pe piata produse ,care pot imbunatati situatia,dar nu definitiv!!Dezumificatorul nu rezolva total problema !!!
Now is me,who's next!!
avramescuioana Avatarul lui avramescuioana

2 mesaje

Parerea mea este ca nu ar trebui sa investesti intr-o camera de camin. Este datoria administratorului sa se ocupe de rezolvarea problemelor de acest fel!
Fosta membra Kudika.ro