Cariera...

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:

kudika_980206 Avatarul lui kudika_980206

2 mesaje

Am terminat Facultatea de Litere, am facut si un masterat in Management pentru ca am crezut ca e nevoie de diversitate si in prezent lucrez ca si secretara.pam pam! Imi doresc tare mult sa am o cariera in ceva, doar ca nu stiu care e acel ceva pentru mine? Ma gandesc zi de zi la subiectul asta, mi s epare ca nu am realizat nimic si putea mult mai mult, si sunt foarte dezamagita de mine. Intrebare, usor retorica; Cum imi dau seama ce ar trebui sa fac pe mai departe, legat de cariera? :
Raporteaza abuz de limbaj
kudika_15804 Avatarul lui kudika_15804

41840 mesaje
Oras: bucuresti

De la: kudika_980206, la data 2015-01-26 17:33:25Am terminat Facultatea de Litere, am facut si un masterat in Management pentru ca am crezut ca e nevoie de diversitate si in prezent lucrez ca si secretara.pam pam! Imi doresc tare mult sa am o cariera in ceva, doar ca nu stiu care e acel ceva pentru mine? Ma gandesc zi de zi la subiectul asta, mi s epare ca nu am realizat nimic si putea mult mai mult, si sunt foarte dezamagita de mine. Intrebare, usor retorica; Cum imi dau seama ce ar trebui sa fac pe mai departe, legat de cariera? :

Nu ti-ar placea sa lucrezi in invatamant????Cred ca este o intrebare retorica,nu????
Draga mea,facultatea absolvita nu iti ofera multe optiuni in directia dezvoltarii tale,si nici Masteratul facut in Management!!!Ca sa devii un bun Manager,va trebui sa mergi pe un drum profesional cu o crestere a valorii, exponentiala si care sa prezinte abilitati pentru a manageria !!!Ti-au placut cursurile facultatii urmate???Ce te-a atras ,in mod deosebit,in platforma Masterului urmat????Pozitia de "Asistent Manager" ti-ar placea????Aceasta ar insemna ceva intr-o Multinationala,nu intr-o societate comerciala obisnuita,caci esti,deja,Secretara!!!
Now is me,who's next!!
Fosta membra Kudika.ro